Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kyrpiintynyt

/ #1738 Loistavaa kusetusta

06.02.2013 10:54

Itse oon odotellut kahta voittamaani tuotetta marraskuusta 2009 lähtien, olen ollut kymmeniä kertoja yhteydessä asiakaspalveluun, ja on tullut vaan mitä naurettavampia syitä tuotteiden puuttumiselle. Olen ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tehnyt asiasta rikosilmoituksen, vaan eipä ole auttanut mitään. Viimeisellä kolmella kerralla asiakaspalvelusta ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Nyt piti sit pitkän ajan jälkeen laittaa viestiä asiakaspalveluun, mutta huomasin että koko fiksuhuutoa ei ole enää olemassa, ihan järjetöntä P*SKAA! Ihmiset jotka fiksuhuudon tavarantoimituksia hoitaa, täytyisi saada oikeuden eteen. Sekään tuskin mitään hyödyttää että omistan kuitit ostamistani tuotteista, sekä on screenshotit siitä kun olen tuotteet voittanut ja nimeni löytyy etusivulta. 3v ja 3kk siis odotellut, joten korkojen pitäis olla myös kohdillaan! Vaikka tuotteet saisinkin, niin niiden lisäksi haluan saada nimenomaan jotain hyvitystä niin pitkästä odottelusta, eikös perus korko ole jotain 8%? Tuotteet siis kotiin ja päälle ko. % määrä laskettuna tuotteista ja postikuluista.