Stop eläinsuojeluterrorismille.

futuriemäntä
Vieras

/ #216 Re: Re: vapauttakaa vanhukset

02.02.2011 17:46

#204: Vieras - Re: vapauttakaa vanhukset 

Aika hurjasti kirjotettu, mutta ymmärrän pointtisi., vanhusten hoito on huonoa! Olen itse 30-kympinen ja kerran kun olin terveysasemalla pitkä jono verikokeen ottoon ja olin ainut nuori muut oli 70+ ja kuuntelin kun he puhuivat vanhusten sairaala ym. hoidosta. Eräs mies vaikutti oikein viisaalta kun sitten sanoin muille että niin kauan kaikki on hyvin kun itsellä säilyy tolkku, pystyy kävelemään ja olemaan edes kotona, mutta heti jos joutuu sairaalahoitoon ja on tämän yhteiskunnan armoilla niin siinä vaihessa vanhus on huonossa asemassa. Tiedän itsekin että lähipiirissä, samantapaiseen vaivaan sairastui alle 40 vuotias ja 70-vuotias. Se alle 40-vuotias pääsi nopeasti kuntoutukseen ja on kotona ollut lyhyen sairaala kuntoutuksen jälkeen. Tämä 70-vuotias on virunut laitoshoidossa nyt 5 vuotta ja on pelkkä vihannes ja kun vanhuksia ei laiteta siihen kuntoutukseen kun ne eivät ole tuottavia kansalaisia. Ne ovat pelkkiä loisia yhteiskunnalle. Tarkemmin ajateltuna jos tämä 70-vuotiaskin olisi heti päässyt kuntoutukseen ja olis ehkä kotonaan niin eikö sellainen olisi tullut lopulta yhteiskunnalla halvemmaksi? Minusta tämä on todella huolestuttavaa, raakaa epäinhimillistä? Ei yhtään ole kunnioitusta näillä nyt kesk-ikäisllä päättäjillä (joista tulee myös vanhuksia joskus) että ne vanhukset jotka ovat nyt 70-90 vuotiaita ovat rakentaneet meille tämän valmiin hyvinvointiyhteiskunnan jossa on turvallista kasvaattaa lapsia ym. Ei me nuoret tiedetä mitään siitä työmäärästä mitä tämä ikäluokka on tehnyt. Tarvis vähän jotain kunnioitusta!