Stop eläinsuojeluterrorismille.

hannu
Vieras

/ #206 Re: Rauhaa

01.02.2011 22:43

#199: Vierailija - Rauhaa 

Kaikki eläin suojelu järjestöt saavat tukea ja ne hakevat myös sitä ja osa siitä rahasta menee varmasti tähän eläin terrorismiin, ja varmasti joka eläin supjelu järjestössä on joku joka tekee näitä iskuja ja ne iskujen tekiät pitäisi saada poliisin tietoon niin vain se voisi pelastaa eläin suojelun maineen. ja mitä tulee lihan syöntiin niin senhän ne järjestöt nimen omaan haluaisivat lopettaa suomesta kokonaan ja viedä näin meidän elinkeinomme ja millä perusteella sinun mielestäsi ne antavat oikean kuvan suomen eläin tuotannosta moska mun mielestä on liian helppo kuvata vain sairaita sikoja sairas karsinois mutta entä ne kaikki muut siat ne terveet ja hyvinvoivat miksi niitä ei kuvattu olenkaan? minun mielestäni olisi ollut kohtuus kuvata myös niitä terveitä sikoja mutta ei se olisi antanut toivottua tulosta asiassa.

no minä kuitenkin hyväksyn kaikki ihmiset sellaisena kuin ne ovat kasvis kuin lihansyöjätkin enkä muuten haluaisi mitään pahaa kellekkään mutta nyt on asia eri nimittäin en voi hyväksyä näitä rikollisia jotka tekevät vain pahaa toisille ja yrittävät tuhota toisen elämän!! mieti miltä itse siitä isännästä ja emännästä sitten tuntuu... sama tunne varmasti jos sulta vietäis sun lemmikit pois sen tähden kun olisit hoitanu niitä muka huonosti vaikka itse tiedät että olisit hoitanu niitä mitä parhaimmalla tavalla... mutta selitykset ei auta kukaan ei sua usko!