Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #3546 Amerikkalainen CNN-uutiskanava esitteli Helsingin maanalaisen maailman

09.01.2013 07:14

Amerikkalainen CNN-uutiskanava esitteli Helsingin maanalaisen maailman

CNN raportoi maanalaisesta Helsingistä ja sen maailmanlaajuisestikin tarkasteltuna mittavista kallioon louhituista rakenteista. Monille suomalaisille 'reikäjuustoksi' louhittu pääkaupunki onkin tullut tutuksi, mutta tosiasiassa suurimmalle osalle kansalaisia tämä kiehtova osa kaupunkia on jäänyt näkemättä.

Lähde: CNN, Youtube
Toimittaja: Janus Putkonen
8.1.2013, Verkkomedia.org

Amerikkalainen CNN-uutiskanava esitteli Helsingin maanalaisen maailman

CNN tarkastelee asiaa ympäristönäkökulmasta. Maanalainen Helsinki tarjoaakin tulevaisuuden kaupunkisuunnitteluun varmasti vaihtoehtoisen toteutustavan kun kaupungin logistiikka- ja huoltotoimia on keskitetty tunneliverkostoon, joka ulottuu kaupungin laidasta toiseen. Tämä luonnollisesti rasittaa vähemmän maan päällistä osaa maailmasta ja antaa kestävää kehitystä tukevia vaihtoehtoja.

Tunneleita, varastoja, parkkihalleja, pommisuojia, julkisia tiloja ja huoltotiloja onkin yhdistetty toisiinsa monessa eri kerroksessa kymmenien, ellei jopa satojen kilometrien mittaisilla yhdyskäytävillä ja yleiskäyttötiloilla.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…