KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jäsen molemmissa

/ #4024 Pitkästä aikaa katsomassa adressia

04.01.2013 21:13

Päätinpä pitkästä aikaa käydä katsomassa, mitä adressissa kirjoitetaan....sota näköjään jatkuu...
Itse olen vielä KKY:en ja Kisun jäsen, mutta tänä vuonna eroan KKY:stä, koska en ole vieläkään vakuuttunut, että KKY todella auttaa hädänalaisimpia kissoja. Ei ole todellakaan oikein tappaa loukkuun villiintyneitä kissoja varmistamatta, onko ne todella villikissoja.

Viime joulukuussa minun loukulla pyydystettiin kissa, joka oli ollut toukokuusta lähtien karkuteillä. Oli möykännyt loukussa oikein tosissaan ja sisälläkin juoksutti ihan kunnolla seuraavana päivänä, kun kissaa laitettiin kuljetuskoppaan kotiin lähtöä varten. Omistaja on liikuntavammainen, joten sivullisten piti pyydystää kissa.
Joissakin eläinsuojeluyhdistyksissä kissa olisi todennäköisesti tapettu villikissana heti loukkuun. Kotiin päästyään juoksi kiireesti sohvan alle, mutta jo ensimmäisenä yönä oli kavunnut emäntänsä sänkyyn. Talon koirat oli hyväksynyt heti, mutta poissaolon aikana tulleet kissasisarukset olivat kuitenkin saaneet kyytiä vanhemmalta karkurinartulta.