KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen


Vieras

/ #596 Ei enää Kanervolle pj mandaattia

29.01.2011 11:21

Kanervolle ja kannattajilleen.
Nyt on puheenjohtajalta ja peesaajiltaan juuttunut sama vanha levy pahasti päälle ja se rahisee. Lopeta tuon saman jankuttaminen ja ala käyttäytyä vihdoinkin asiallisesti, asemaasi ja arvoosi kuuluvasti yhdistyksen pj,n ominaisuudessa , jos pystyt enää.

Käytöksellasi ja vastauksillasi osoitat vain sen, ettet itse arvosta yhdistystä etkä sen toimintaa enää muuna kuin OMAN arvovaltasi ja egosi pönkittämiseen.

Olet todella pahasti hakoteillä mutta surkuhupaisinta on ettet itse sitä tajua mutta muut sen kyllä tajuavat. Tuolla jankuttamisella vain vahvistat käsitystämme siitä, että olet vallan sokaisema diktaattori etkä sovellu enää puheenjohtajaksi, koska et toimi enää yhdistyksen filosofian mukaan. Taistelet nyt VAIN ja AINOASTAAN oman asemasi puolesta ja vallasta, ET kissojen hyvinvoinnin puolesta.

Vääntelet ja kääntelet asioita, teet päätöksiä omavaltaisesti niinkuin diktaattorit tekevät. Kaivat maata jalkojesi alta koko ajan. Olet onneksi paljastanut itsesi. Ei kaikki jäsenet ole todellakaan puolellasi.

Kanervo; miksi kyselet kenenkään jäsenyyden perään, kun olet itse estänyt liittymisen yhdistykseen?! Pyrit jopa täällä tukkimaan ihmisten suut, niin jäsenien kuin ei jäsenien. Sinulla ei ole valtuuksia julkisella foorumilla jakaa tai estää puheoikeuksia. Tässäpä taitaa tulla esille se omavaltainen toimintasi ja määräilysi yhdistyksessä.
Ja juuri, vaikkapa tänään (mikä on mahdottomuus) liittyneellä ja muillakin on kyllä oikeus kysellä sinulta asioita, olethan julkisessa asemassa rekisteröidyssä yhdistyksessä ja muilla on oikeus peräänkuuluttaa tekemisiäsi.
Ja ihan sitten omista vastauksistasi riippuu minkä käsityksen sinusta saa, eikä se todellakaan ole hääppöinen.
Asemasi nykyisenä pj,nä olet yhdistyksen keulakuva ja nyt se kuva on kovasti ruosteinen ja rikkinäinen.

Yhdistys ei ole mikään ompelukerho johon otetaan vain ne jotka miellyttävät kahvinkeittäjää.