KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #589 Terttu Kanervolle

29.01.2011 04:13

Terttu hyvä, yhdistyksessä toiminta perustuu demokratiaan ja yhdistyslainsäädäntöön, sekä jäsenten enemmistön päätöksiin. Sinä et omista KKY:tä, vaikka käyttäydyt kuitenkin sillä tavoin kuin se olisi vain sinun omasi. Olet toki perustanut yhdistyksen, mutta se ei oikeuta sinua mihinkään. Yhdistys on jäsentensä muodostama ja ylläpitämä. Viet KKY:tä kohti vääjäämätöntä tuhoa tällä toiminnallasi, mutta nyt se on Terttu loppu! Enää emme hyväksy diktaattorimaista ja jäsenistöä polkevaa käytöstäsi tässä yhdistyksessä, sillä olet mennyt hippusen liian pitkälle toimissasi. Ne eivät tue enää millään tavoin kodittomien kissojen pelastamista ulkoa, joka on kuitenkin tämän yhdistyksen ydintarkoitus! Ikävää, että tähän tilanteeseen on tultu, mutta et ole antanut siihen muutakaan mahdollisuutta omalla itsekeskeisellä toimintatyylilläsi ja älyttömillä päätöksilläsi, jotka vain heikentävät koko yhdistystä. Anna jäsenistölle se valta joka sille kuuluu, ja anna sen päättää yhdistyksen asioista ja tulevaisuudesta. Se on ainoa keino, jolla voit pelastaa vielä kasvosi jolla tavoin. Totuus tulee julki aina ennemmin tai myöhemmin ja se ei ole osaltasi kovin kaunis. Totuuden aika on nyt, Terttu!