Kannabis laittomaksi!

Timo Engman
Helsinki

/ #6 von mikä lie

09.09.2007 13:05

Kuule mielelläni muuttasinki Hollantiin,jos se vaan olis mahdollista.Elättää teitä,toi nyt oli ehkä hiukka yliammuttu juttu kyl mä itte maksan veroni ja tuun toimeen OMILLA rahoilla en sinun.Et miten vitussa voit väittää moista?Taitaa olla kunnon ääliö, mikä lie Von vastarannankiiski,jolla ei oo mitään hajuu miten kannabis autaa hermosärkyihin.Oonkin lähössä 1.10 Amsterdamiin,eikä tosta viime reissustakaan kauaa oo,heinäelo vaihteessa kävin viimeks kattoo DTM-kisoja Hollannin Zandvoordissa,joka on siinä Damin kupeessa.Joten kyl mul rahaa on,ettei sun tarvii maksaa mun elämistä vaikka nyt satunkin käyttämään kannabista,tai sanotaanko marijuanaa hermosärkyihin,et on pakko käydä välil Hollannissa,koska täällä tuputetaan opioideja hermosärkyyn,jotka jotenkin auttaa mut ei niin hyvin ku marijuana.Sitä paitsi marijuana on paljon vaarattomampaa,kuin opiaatit jotka on tehty synteettisesti.Terv. Työeläkeläinen,joka kyllä tulee toimeen omillaan,ei tarvii Von vastarannakiiskin maksella mun elämistä,eikä reissaamista,joita tulee vähintään 3 vuodessa ja ne suuntautuu aina johonkin päin Hollantii.