Stop eläinsuojeluterrorismille.

spare
Vieras

/ #88

25.01.2011 19:15

Make my day, tämä menee jo saivarteluksi, mutta korostan nyt vielä, että pienestä ohilyönnistä huolimatta olen ihan tosissani liikkeellä. En halua rakentaa riitaa tai eripuraa, siksi kysyn. Totta on, että olen esittänyt monta miksi-kysymystä, mutta kaiketi voit suoda minulle sen mahdollisuuden, edes kerran, että kertoisit, mitä vastaisit näihin kysymyksiin, joita esitin ylempänä. Miksi et vastaa niihin? Ulkoilen harva se päivä ja tapaan ihmisiä, kyllä, mutta olen harvemmin tekemisissä tuottajien kanssa ja silloin kun sellainen mahdollisuus avautuu - niinkuin nyt - tuottajat vetäytyvät. Jotta virheellistä tietoa ei tulisi (eikä leviteltäisi kouluissa, kuten adressissa mainittiin), miksi tuottajat eivät kerro, kun heiltä kysytään, tai edes yritä kertoa? Ylempänä oli ainakin yksi hyvä vastaus, mutta sinulta, Make my day, en valitettavasti ole vielä kuullut yhtäkään avointa ja lämminhenkistä vastausta. Kaikella kunnioituksella. Jotta vihanpito tuottajien ja aktivistien välillä voisi pienentyä tai lakata, tarvitaan rehellistä, suoraa, hyvähenkistä keskusteluilmapiiriä ja vilpittömiä yrityksiä ymmärtää.