Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kun maat palautetaan!

/ #3400 Re: Suomi puhutteli Israelia siirtokuntien lisäämisestä

04.12.2012 22:44

#3398: Kun maat palautetaan! - Suomi puhutteli Israelia siirtokuntien lisäämisestä

Hankala paikka Suomelle, kun Israelin Jumala on luvannut nuo alueet Israelille ja vähän enemmänkin.
En suosittele nostelemaan Jerusalemia, siinä käy varmasti ns. ohrasesti!
Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä...
Niin Herra vastasi enkelille, joka puhutteli minua, ja lausui hyviä, lohdullisia sanoja. Ja enkeli, joka puhutteli minua, sanoi minulle: "Saarnaa ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kiivailen Jerusalemin ja Siionin puolesta suurella kiivaudella. Suurella vihalla minä olen vihastunut suruttomiin pakanoihin, jotka, kun minä vähän vihastuin, auttoivat onnettomuutta tapahtumaan. Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse. Saarnaa vielä ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Vielä minun kaupunkini ovat hyvyydestä ylitsevuotavaiset, ja vielä Herra lohduttaa Siionin ja valitsee vielä Jerusalemin."

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…