Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Fili78
Vieras

/ #162

16.01.2011 21:41

Juupa juu.
Niin on puolesta kuin on vastaankin.
Mutta sattumalta, näistä teksteistä puuttuu,yksin ERITTÄIN OLENNAINEN asia.
JOS tämä tv-ohjelma, olisi soveltumaton julkaistavaksi, missään päin maailmaa tahansa.
Olisi se kielletty. Olisi Cesarin ongelmakoirien keskus lakkautettu ja herra itse istuisi mitä todennäköisimmin vankilassa. Tästä on olemassa sellainen asia,kuin eläinsuojelulaki.Joka on jokapuolella maailmaa myöskin. TV ohjelmiinkin pätee hyvinkin tarkat kriteerit Suomessa. Leikattuakaan sarjaa, tuskin näytettäisiin,jos siitä koettaisiin koituvan ei toivottua asiaa, jos siitä olisi tullut näyttöä,se olisi lakkautettu.

Minä katson tuota ohjelmaa,minullakin on koira. Jokainen,ja tarkoitan ihan jokainen ihminen, tekee lopulta ITSE sen ratkaisun miten,missä, millä metodilla koiransa kouluttaa. On siis aivan turhaa, velloa keskustelua,koska se ei johda yhtään mihinkään. Suomi, on kieltolakien luvattu maa, voitte luottaa siihen,että jos täällä joku laittomaksi esittää, katsotaan. Se myös laittomana lopetetaan näyttämästä.

Niin kauan,sitä esitetään. Halusitte, tai ette. Mikään määrä nimiä adressissa, ei yksinään riitä ohjelmaa ruudusta poistamaan.

Vuh!