Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Juhani Starczewski

/ #3320 Eteenpäin elävän mieli! : ))

29.10.2012 12:19

Runsasta Jumalan Siunausta ja Menestystä sekä Onnea teille ja meille kaikille! : ))

Sydämelliset kiitokseni ja onnitteluni Jyväskylän KD:n väelle hyvästä vaalituloksesta! Tulos oli hyvän yhteistyön tulos, tästä on hyvä jatkaa!
Kun Kävelykadulla veikkailtiin KD:n valtuutettujen määrää, niin määräksi arveltiin pääsääntöisesti (realistinen) 3 (itsekin) tai (yli)optimistinen 4.
Minunkin "yhteiskuntamissioni" jatkuu jo kuudetta kertaa ja jos Herra suo ja elän niin 2013-2016 jälkeen se on kestänyt 24 vuotta!

Parhaimmat Kiitokseni esirukouksistanne, jotka mahdollistivat kohdallani ihmeen, että selvisin hengissä 29.8.12 tapahtuneesta aorttani repeämästä. Rakas Äitini kuoli vastaavaan sekunnissa 2001. Olen vuorotteluvapaalla 2.7.-19.12.12. Olin menossa polkupyörällä Keskisuomalaiseen Julkisen Sanan neuvoston tilaisuuteen, johon ystävät olivat minut kutsuneet Kuokkalan sillalla tunsin ylärinnassani kuin minua olisi ammuttu haulikolla. Raju kipu "valui" vatsaan ja oikeaan jalkaan. Voimani loppuivat aivan kokonaan, mutta en kaatunut pyörällä, enkä menettänyt tajuani, joka - ihme kyllä - pysyi KYS:n leikkauspöydälle saakka. Itse soitin ambulanssinkin. Tilanteeni oli lääkärien mukaan erittäin vakava. Kaksi kertaa soitimme - Keskussairaalan ensiavusta ennen kuljetusta Kuopioon ja leikkauspöydältä - vaimoni kanssa ns. viimeisen puhelun ennen 12 tuntia kestänyttä leikkausta Kuopiossa, jossa ruumiiini lämpötila laskettiin +19 asteeseen. Elämäni nollattiin ja ajattelin, että ISÄ ottaa minut täältä jo Taivaan kotiin, mutta ojentaessani kättäni rajan ylitystä varten, siihen ei tartuttukaan, eikä raja avautunut, vaan sain kovia kokeneeseen ja vaurioituneeseen nyt keinoläpällä ja proteesilla korjattuun sydämeeni kehoituksen palata takaisin elämään.
Kuinka tärkeitä ovatkaan rakkaat läheiset ihmiset - vaimoni ja viisi lastani - jotka kokoontuivat "ympäri" maailmaa teho-osastolle vuoteeni viereen leikkauksen jälkeen. Vaikka leikkauksen riskit olivat olleet melkoiset, niin kaikki meni lopulta hyvin.Kuulin kaikkien minuun asennettujen johtojen, letkujen, putkien yms. keskeltä rakkaan vaimoni äänen, joka sanoi elämäni heikoimmalla hetkellä; "Juhani on niin vahva ihminen, että kyllä hän tuosta selviää!". Tunsin olevani kaikesta heikkoudestani huolimatta Isän kädellä, jota esirukousten ja lukuisten muistamisten voima kannatteli ja kannattelee edelleen, kun olen vielä toipumassa pitkällä sairaslomalla. Erityiset kiitokseni KD-miesten rukousryhmälle - rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

Kun palasin viikon jälkeen Kuopiosta Keskussairaalaan, niin ilmoitin Marikalle, että jätän ehdokkuuteni tilanteeni takia. Viikon ajan olin pois ehdokkuudesta, mutta sunnuntai-iltana 16.9 katsoin aamutv:n uusintaa, jossa haastetltiin Päivi Räsästä. Ohjelman lopussa häneltä kysyttiin, miksi hän ei kannata israelilaisten tuotteiden boikottia ja hän perusteli kantansa, Tuo haastattelu ja erityisesti tuki Israelille sai jotakin liikahtamaan sydämessäni ja mietin ja rukoilin, mitä se on ja sain kehoituksen palata ehdokkaaksi ja niin sitten teinkin, vaikka täydellisen luopumisen ja nollauksen olin jo tehnyt ehdokkuuteni suhteen. Olen aina pyytänyt Herraani avaamaan tai sulkemaan ovet edessäni kaikessa ja myös kun vaaleihin olen lähtenyt, mutta tämä on kyllä erikoisin kerta Hänen johdatuksesaan, Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne. Kuninkaittenkin edessä kerron arkailematta sinun liitostasi. Psalmi 119:46

Tässäpä teillekin vähän matkaevästä maalliseen vaellukseenne ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseenne, joka voi olla katkolla hetkellä millä hyvänsä - joten ole valmis kaikkeen, myös siirtymään ajasta ikuisuuteen!
Sananlaskut 31:23
Jeremia 29:7
Roomalaiset 13:1-17
1 Timoteus 2:1-2
Psalimi 82
2 Mooses 20:1-17

Siunauksin ja kiitoksin!
Juhani Starczewski
kaupunginvaltuutettu
Herran armosta
http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/kaskyt.htm#Esivalta#

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…