Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

/ #3259 Re: Re: Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!

19.10.2012 19:11

#3225: - Re: Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!  

+ Vastauksia:

Aivan, YK:n salissa, mutta ilman ainuttakaan YK:n henkilös paikan päällä kuuntelemassa.

+ Kyllä paikalla oli paljon niin YK:n väkeä kuin eri maiden edustustojen väkeä kuin yleisöä lehtereillä....

Itse olen saarnannut järvellä, veneestä käsin. Ei se tee minusta jeesusta.  Eikä sinulla ole pienintäkään auktoriteettia tai edes ulkopuolisen neuvonantajan hetkellistä tehtävää YK:ssa oikeasti.

+ Minulla ei ole mitään tarvetta Jeesukseksi, olen ihan itseni. Olen kyllä Jumalan palvelija.
Auktoriteettia itsessäni en ole millään tavalla tuonut esiin, enkä sitä ole ollut esittämässäkään.
Oikeasti olin Kaikkivaltiaan asialla, koska Häheltä sain puheeni aineksetkin.

Mutta lihallista ylpeyttä sinulla on senkin edestä, kun asiaa pitää joka välissä mainostaa.

+ Kyllä mielestäni puheeni YK:ssa oli ja on esille tuomisen arvoinen.
Puhettani en pitänyt lihallisen ylpeyteni vallassa, vaan Jumalan ennaltavalmistettuna hyvänä tekona.

Muista, että ylpeät, ahneet jne eivät pääse Taivasten valtakuntaan. Onko kehumisesi ja ylpeilysi sen arvoista, että olet valmis pitämään kiinni siitä ylpeydestä, ja luopumaan taivaspaikastasi?

+ Uskon, että kuuliaisena Jumalalle ja Hänen tahdossaan kulkien tuokin teko on tehty matkalla Taivaan kotiin.

Kannattaa laskea kustannukset.  Jos valitset pitää kiinni ylpeilystäsi, se on kapinaa Jumalaa ja Hänen auktoriteettiaan vastaan.

+ Meillä on eri Jumala, sinun Jumalasi on kirjoitustesi perusteella kuin Haamanilla.

Ehkä jopa joskus kauan sitten, alunperin, sait puheen Jumalalta, mutta ylpeily-käskyä et ole ikinä Häneltä saanut.

+ Sain puheeni Herraltani edellisenä iltana, en kauan sitten...
Olen nöyränä siitä, että sain ja saan kaikessa elää, toimia ja turvautua Häneen luottaen!
Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.

Ylpeilemisesi on vain ja ainoastaan lihallisuutta, itsekkyyttä, omahyväisyyttä. Sinua ihteäsi. Sinä itselläsi peität Jumalan kunniaa näkymästä. Jumala ei ikinä ole käskenyt sinua tekemään niin. Sinun tekemisesi ei kirkasta Jeesusta. Sinä korotat vain lihan mieltä, ja sillä tavoin jäät vihollisen saaliiksi.  Vihollinen korjaa sadon työstäsi, ei Jeesus.

+ Olen saanut ja saan kulkea Jumalan ennaltavalmistetuissa hyvissä teoissa.

Nöyryytä sydämesi, ja Hän ajallansa sinut korottaa. Mutta jos valitset itse korottaa itseäsi, niin täytyy Jumalan pitää huoli nöyryyttämisestäsi.  Joko me murrumme Kiveen, tai jos se ei meille kelpaa, niin Kivi, Jeesus Kristus murskaa meidät.

+ Tapahtukoon Hänen Tahtonsa!
Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…