Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Afrodite
Vieras

/ #153 Cesar Millan on paras

13.01.2011 00:40

En suoranaisesti ymmärrä miksi tälläinen adressi on luotu. Olen katsonut Koirakuiskaaja kohta 2 vuotta ja parempaa ohjelmaa ei ole. Katsokaa ensin Hännänheiluttajat. Siinä teille oiva esimerkki miten EI tule koiraa kuntouttaa. Monesti olen voinut pahoin kun olen ohjelmaa katsonut. Brad alistaa koiran, huutaa sille, pakottaa maahan makaamaan ja kaiken päälle vielä huutaa omistajille ja saa heidät itkemään. Sen jälkeen katsokaa Isännän ja koiran käytöskoulu. Siinä ainoastaan koulutetaan koiraa makupaloilla. Victorialla EI KOSKAAN ole sarjassa ollut agressiivista tai vakavasti käytösongelmaista koiraa vaan ainoastaan tapauksia joissa koirasta pitää saada tietty huono käytös pois. Kun olette katsoneet molemmat ohjelmat katsokaa Koirakuiskaaja ja hämmästykää. Cesar painottaa kolmea asiaa: liikunta, kuri ja hellyys. Hän ei alista koiraa vaan vie siltä johtajan paikan. Jos sinä et johda koira johtaa. Sanoohan sen järkikin että sinä menet ensin, koirasi seuraa sinua eikä toisinpäin. Jos koirasi on saanut elää kuin pellossa, hyppiä sohvilla ja ärhennellä muille koirille se on ottanut itselleen johtajan paikan. Hellyyttä se on ehkä saanut ja liikuntaa, mutta ei kuria ja johdonmukaisuutta. Cesar tekee omistajista itsevarmoja ja rauhallisia johtajia. Koiran on helpompi elää kun se saa seurata johtajaa kuin että se olisi itse johdossa. Cesar Millania parempaa ei ole. Kunnioitan Millania suunnattomasti. Hän tekee loistavaa työtä koirien hyväksi.