VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

ilmarii

/ #4764 Re: susiviha

17.10.2012 21:20

#4758: Turrikka - susiviha

Kuulema?

Vai niin! Huijanneet ovat sinua ne, jotka noin sanoneet.

Olen metsästäjä, minulla on kaksi suomenajokoiraa ja yksi sekarotunen  (puolet ajokoiraa), Sisäkoiria koirani ovat, sängyssä saavat nukkua, eläinlääkärissä käytän aina kun tarve, rokotan, madotan, laadukkaat ruuat ostan ja metällä käytän toteuttamassa viettiään ja se on niiden intohimo, AJOKOIRAT RAKASTAVAT METSÄSTYSTÄ.Sekarotuinen koirani ei koskaan innostunut metsästyksestä, mutta reissuilla on aina mukana ja juoksee onnellisena ympäri metikköä. Minulle koira ei ole työväline, se on paras ystävä ja on mahtavaa saada harrastaa sen kanssa yhdessä metsästystä, nähdä sen palava into ja kehitys sen ajaessa jänistä. se rakastaa sitä hommaa.

VAI EI VÄLITETÄ TOISEN HENGESTÄ! MIKÄHÄN TÄMÄN ADRESSIN TARKOITUS ON? OLISIKO JUURI SE, ETTÄ METSÄSTÄJÄT VÄLITTÄVÄT KOIRISTAAN ja haluavat oikeutta harrastaa koirien kanssa turvallisesti metsästystä, jotta koira ei kuolisi metsästysreissulla suden suuhun!

Tunnen paljon metsästäjiä ja yhdelläkään näkemälläni ajokoiralla ei ole lämmitetty koppi puuttunut(katsos tarkenee talvellakin nukkua) ja en tunnista yhtään tuollaista tapausta, mitä väität.

Voi hyvä lapsi, kasva aikuiseksi ja katso totuutta, se on se, että susi on peto eläin ja sen ei kuulu tulla lähellekkään ihmistä tai tappaa ajokoiraa 100m päästä omistajasta, se ei ole normaalia käytöstä.