Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Lopen kyllästynyt

/ #1198 Tilanne?

09.10.2012 10:35

Minä kuulun niihin, joka ei ole saanut mitään tuotteistaan 2,5 vuoteen. Minä näen tilanteen tällä hetkellä näin:
1. Fiksuhuudon sivut eivät ole pystyssä -> saako firma enää rahaa mistään (on niillä kyllä vielä aika monen huutajan rahat, vaikkeivat ole toimittaneet tuotteita). Sivujen sulkemisesta/uudelleen avaamisesta ei minulle ole tiedotettu mitään.
2. Fiksuhuudon tiedotus: Viimeiseen puoleen vuoteen ei ole vastattu mihinkään kyselyyn tai heiltä olisi tullut mitään viestiä.
3. Tuotteiden toimitus: tässä adressissa on monia ihmisiä, jotka ovat kirjoittaneet, että ovat saaneeet tuotteita viimeisen 1-5 kuukauden aikana, mutta ainakin yhtä monta jotka eivät ole saaneet. Näille jotka ovat saaneet tuotteet on tiedotettu asioista, mutta en ole kuullut yhdenkään "vihaisen" asiakkaan saaneen mitään tietoa.

Täytyy kyllä sanoa, että tulen olemaan erittäin yllättynyt jos tulen kuulemaan Fiksuhuudolta mitään tulevaisuudessa.
Jos joku Fiksuhuudosta lukee näitä kirjoituksia, niin eikö olisi perusteltua lähettää tilannetiedotus sähköpostilla!!!!