Autetaan vammaisperhe voittoon taistelussa huostaanottoa vastaan

Hannele Nieminen
Vieras

/ #76 Rakastava perhe!

06.01.2011 22:16

Minulla on ollut kunnia tutustua kyseiseen perheeseen ja olen todella hämmästynyt näistä kirjoituksista, sillä sieltä sain niin hyvän vastaanoton, että olisi monelle perheellä tekemistä!!!!

Lemmikit olivat hyvin hoidettuja ja tosi kilttejä, pelkkää rapsutusta odottavia!

Uskomatonta, että meinataan viedä lapset, jotka ovat tähänkin asti saaneet kotona olla ja ovat niin fiksuja lapsia, että iloinen positiivisuus paistoi heidän kasvoiltaan ja meillä oli tosi kivaa sen aikaa kun ehdin paikalla olla!

Eikä ole edes siitä kiinni, että yrittävät hyötyä yhteiskunnasta tekemättä mitään, vaikka voisivat olla, vaan heillä on yritys, jolla hankkivat tuloja perheelle ja oikein nettikauppa, siinä teille yksi auttamisen mahdollisuus käydä vaikka vaan tilaamassa tuotteita, jotka ovat käsin tehtyjä!

Meistä tuli ikuisia ystäviä ja olen varmasti tekemässä kaikkeni auttamaan heitä lasten kotona pitämiseksi ja heille on luonani aina ovet auki, kun tänne etelään lähtevät käymään!

Välitä tämä adressi kaikille ystävillesi ja pyydä allekirjoitus, niin autat omalta osaltasi tosi paljon!