Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

Johannalle voimia

/ #353 Kohteliaisuus ja asiallisuus

04.09.2012 23:25

En voi katsella tätä adressia niin, että viimeinen kirjoitelma sisältää Johannan sisimpään kuuluvia asioita. Ei varmaankaan kenenkään tarkoitus ole heikentää hänen itsetuntoaan. Pyytäisin kutakin asettumaan hetkeksi Johannan asemaan. Huomaisitte hyvin nopeasti, että neljän vuoden yritys saada SRK ymmärtämään pf-asian vakavuus - toivon herääminen, että asiaa aletaan käydä läpi myös juridisesti ja sitten lopuksi täystyrmäys. Tätä on jatkunut kauan. Tiedoksi: Johanna tervehtii niin kuin ennenkin. Valitettavaa on, että hänen tukijansa myös akateemisessa mielessä leimataan väärin perustein. Hämmennys on vallannut vl:n ihmiset. Johanna on kaukana mediajulkisuudesta. Häntä on pitänyt pyytämällä pyytää antamaan haastatteluja. Luottakaamme Jumalaan ja siihen, että totuus tulee päivänvaloon ja Johanna saa jatkaa rauhassa menestynyttä tutkijanuraansa. Hän on lastensuojelun asiantuntija, joten hänellä on paljon muutakin tekemistä, kun puskea pääätänsä SRK:n betoniseinään. Nyt on SRK:n aika herätä. Eiköhän Lempäälän yhteisöllinen kiusaaminen herätä johtokunnan veljiä ja rauhanyhdistysten johtokuntia myös pf-todellisuuteen. Uskon sovituksen sanaan. Yleensä on ensin parempi kuunnella ja sitten puhua tai kirjoittaa. Siunausta kaikille ja eritoten Johannalle ja hänen tukijoilleen.