KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Rivijäsen minäkin

/ #4007 Re: Re: Re: KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa

17.07.2012 13:31

#4005: Vain rivijäsen - Re: Re: KKY vahvisti adressin mukaisen toimintalinjansa

"Kukaan ei voi vapaaehtoisia tekijöitä vaatia tekeen minkään asian eteen töitä". Aivan käsittämätön lause  -  edellyttäen että  ko. henkilö toimii KKY:ssä! Onko tämä ajattelutapa siellä kovinkin yleinen?  On hyvä muistaa, että KKY toimii jäsenistönsä, sekä ulkopuolisten lahjoittajien valtuuttamana ja velvoittamana! Onko KKY siis eläinsuojelujärjestö, jonka ei tarvitse tehdä mitään hädänalaisten kissojen hyväksi? Olisi todella mielenkiintoista tietää, että MITÄ niillä kissojen auttamiseksi lahjotetuilla varoilla sitten tehdään!

Taktiikkaan kuuluu myös nuolen kääntäminen asiaankuulumattomaan Kisuun. Hyökkäys on paras puolustus. Kisun sivustot ovat kaikkien luettavissa mikäli faktaseikat kiinnostavat. Mistään salatieteestä tai "members only" - toiminnasta ei ole siis kyse. Sitä on tietysti vaikea käsittää, vai mitä?

"Rivijäsenenä" olet osaltasi vastuussa KKY:n toiminnan linjauksista. Tuollainen asenne ja puhe tuntuvat pöyristyttäviltä itseään eläinsuojelijana pitävän ihmisen suusta. Toisaalta tuo kommentti on harvinaisen valaiseva :)

Samat vaahtosuut ovat näemmä palanneet pyörittään samaa rikkinäistä levyä.