homoille adoptio-oikeus

16-vuotias mielipiteineen.
Vieras

/ #109 nuoren mielipide

18.12.2010 12:15

Olen aivan ymmälläni teistä, jotka ovat kielteisiä tähän asiaan. Minun ystävälläni on kirjekaveri Amerikasta, hänet on adoptoitu sekä vanhemmat ovat lesboja. Olen lukenut kirjeitä ja tämä kyseinen tyttö on ONNELLINEN tässä perheessä. En siis käsitä, että miksi sateenkaariyhteisö on niin kamala? Minun mielestäni homot saisivat TODELLAKIN adoptoida.
Ihmiset torjuvat kamalia asioita päästään, mutta miettikää nyt realistisesti. Koko aikaa lapsia joutuu orpokoteihin, he asustavat kadulla nälässä tai vielä kamalempaa. Eikö se ole tärkeämpää, että heillä on rakastava koti?
Jos kiusaamista esiintyy, se johtuu aivan lasten kasvatuksesta. Eli te "vanhemmat" olette suurimmaksi osin syy tähän kiusaamiseen. Jopa se, että lapsi on yksinäinen voi aiheuttaa sitä että hän kiusaa toisia. Se kun ette opeta lapsia olemaan tasa-arvoisia ja tottumaan eri näköisiin-,kulttuurisiin-,uskonnollisiin- ja seksuaalisiin ihmisiin. Vaan itse olette aivan kauhuissanne. Kaikki ihmiset olemme erilaisia eikä sitä ole kukaan muuttamaan. Homoja on jo tässä maailmassa joten hyväksykää se. Maailma muuttuu niinkuin me ihmisetkin.
Myös se kun väitätte olemattomia, että on luonnotonta. Avartakaa hieman näköänne eteenpäin. Ette te voi tietää vielä varmaksi, kiusattaisiinko sitä lasta/lapsia, jos heillä olisi homo vanhemmat? Onneksi tässä maailmassa on vaan enemmän ja enemmän suvaitsevia ihmisiä. (Toivon että minä osaan vielä joskus opettaa omat lapseni niin!)
Muuten vielä.. En usko että kauhean moni lapsi löytää vanhempiaan panolla -.-' Mitä tekin oikeen vielä keksitte.