Ei pakkorokotuslaille

Juksvalli
Vieras

/ #347 Heh!!

13.12.2010 17:54

Meille jos joku pakkotunkee rokotteidensa kera niin vastassa on vitun iso koira ja minulta löytyy myös kättä pidempää kaapista.. Aseen hankkiminenkaan ei täällä nykysuomessa ole ongelmatonta joten varoitan myös, Älkööt kukaan viranomainen yrittäkö minua pakkomyrkyttää yhtään millään...Minä vitut who:n määräyksistä välitän...Rähinä syntyy, se on varma!! En alistu siihen että joku tulee ja päättää ruumiistani jos en ole rikosta tehnyt jollakin omalla toiminnallani... Elän normaalia työssä käyvän ihmisen elämää ja nöyrästi muuten teen niinkuin edellytetään mutta rokotteille jyrkkä ei!!

Minun avullani ei lääketehdas rikastu eikä kukaan ministeri, sen enempää kuin poliisipäällikkökään pysty minun koskemattomuudestani päättämään... Saattaa todella olla tyhmää yrittää tälläisiä turhia pakkolakeja ruveta toteuttelemaan.. Vastustajia on meidän lisäksemme niin paljon että kalliiksi tulee jos ruvetaan kotoa väkisin hakemaan tai jotain muuta.. Katsotaan mihin suorituksiin valtionvarainministeri Käteinen ja muut vielä yltävät.. :D