Ei pakkorokotuslaille

Ternimaitoa kaikille.
Vieras

/ #239 OHO tulipa yllätyksenä

09.12.2010 21:37

Rokotteet jäävät varastoon vai ?
Niitä ostetaan valtion varoilla(meidän verovaroilla) nyt jo puolet liikaa!

Tehdään mediakohu, jotta voidaan terveyden nimissä rahottaa tahoja jotka niistä hyötyvät. Väärennetään tutkimustuloksia, tai julkaistaan vain sopivat. Historia muutama vuosikymmen taaksepäin tämän on osittanut.

Itse olen kokemuksen kautta hakenut toisen linjan melkein 10 vuotta. Vahvistan ja ylläpidän joka päivä omaa immunijärjestelmää Aquasourcen ternimaitokapseleilla. En tarvitse rokotteita. Ternimaidossa (Colostrum)on tieteellisesti tutkitusti 21 erilaista vastustusbakteeria moniin meidän jokapäiväisiin sairauksiin.
Olen tosi vähän ollut kipeänä sen puolen vuoden käytön jälkeen ja montaa muutakin hyvinvointia lisäävää asiaa se on tukenut. En ikinä tule lopettamaan sen jokapäiväistä syöntiä. Moni ystävänikin on sillä vahvistanut oman immunijärjestelmänsä, ja saattanut vatsansa ja suolistonsa kuntoon. Vatsa on 1/3 terveyttä, niinkuin Paula Heinonen meille ansiokkaasti kertoilee.

Olin ns. elintasosairas. Tai söin tätä 40-vuodessa todella köyhtynyttä ja kaikin tavoin puhdistettua ruokaa. Ruokatottumuksia emme muuta kuin hiukkasen, joten täydentäkäämme ruokamme meille tarpeellisilla aineosilla, eli antioksidantit, D-vitamiini, Omega-3, Greenenergy tai vastaava.

Ternimaito oli jo vanhan kansan apu sairauksissa.
Ehdotan että valtio kustantaa kaikille ternimaidot. Säästämme nämä rahat moninkymmenkertaisesti sairauksista. Lähes 10 vuoden kokemuksella Paavo Leppänen