Kannabis lailliseksi

pätijöistä turhin olen minä!!!!

/ #3720 tekopyhyyttä!

18.06.2012 21:46

on naurettavaa lukea ihmisten kommetteja kannabiksen laillistamista vastaan, varsinkin kun suurin osa näistä pätijöistä ei ole koskaan kyseistä ainetta käyttänyt ( hyvä niin) ( esim. kaiken maailman päivi räsäset, varmasti mukava nainen, vaikka puuttuu likaa TOISTEN asioihin )
terveys haitat ovat alkoholiin tai lähes mihin muuhun päihteeseen verrattuna minimaaliset, jopa olemattomat. mielenterveys ongelmatkaan eivät tutkimuksien perusteella johdu pelkästään kannabiksen käytöstä, vaan kaikki ne ovat elämäntapaan liittyvia ongelmia ( kasvatuksesta,ravinnosta, stressistä, unenpuutteesta, traumat, liikunnan puute, raskauden aikana olleet puutostilat ym... syitä löytyy lukemattomia)
itse olen käyttänyt kannabista 16-vuotiaasta lähtien (en päivittäin tai edes viikoittain vaan kohtuullisesti silloin kun muu elämä ei siitä kärsi), jolloin aloin vähentämään alkoholin käyttöä todella paljon. ennen sitä join normaalisti kerran tai kaksi viikossa ( samaa tasoa kuin ikätoverit) alkoholin vaikutuksen alaisena olin jatkuvasti sairaalassa tapaturmien johdosta tai vaihtoehtoisesti oikeudessa vastaaamassa pahoinpitely syytteisiin ja muihin vähemmän ja enemmän vakaviin syytteisiin olin siis niin sanottu nuorisorikollinen! tiedän, niin kuin myös poliisit ja viranomaiset tietävät että kannabiksen käyttäjät eivät ole väkivaltarikollisia, eivät tee ryöstöjä, eivätkä edes raiskaa ihmisiä samassa mittakaavassa kuin muut päihteitten käyttäjät, tai edes selväpäiset ihmiset, siihen yksinkertainen syy on kannabiksen rauhoittavat vaikutukset/passiivisuus. kannabis lisää myös luovuutta ja taiteellisuutta erittäin paljon. olen normaalisti työssä käyvä erittäin musikaalinen ja taiteellinen ja tietoinen ihminen joka ei ajattele pahaa kenestäkään (vaan autan kaikkia tuttuja/tuntemattomia aina ja omalla kustannuksellani), en ajattele pahaa edes näistä pätijöistä, kaikilla kun on oikeus mielipiteeseensä, mikäli heillä on jotain perusteita pätemisensä tueksi. ikävää on että ei taida järkeviä perusteita olla. unohtamatta kaikkia kannabiksen lääkinnällisiä vaikutuksia, mitkä ovat kiistattomat. rikokset vähenee, poliisi siirtää resurssit oikeaan paikkaan, kuten murhat, petokset,kovat huumeet ( todistetusti myrkylliset/kuolettavat tai muuten vaan helvetin epäterveelliset) kansantalous hyötyy myöskin, kuten verottaja laitteiden myyjät(työpaikkoja lisää) on totta että kaikkea ei pidä eikä kannata tehdä joka päivä.
kun eletään vapaassa maassa ( poliisivaltio) niin luulisi että saisi vapaasti tehdä mitä haluaa tietenkin sillä periaatteella että, ei aiheuta toisille ihmisille HENKISTÄ TAI FYYSISTÄ HAITTAA omalla toiminnallaan. aivan täysin faktaa on se, että jos minä kotonani kasvatan kannabista niin ei se kenellekkään mitään haittaa tuo, kun en ketään kannabispäissäni tule häiritsemään vaan pysyn mieluumion seurassa missä se on sallittua ja hyväksyttyä!!! jopa näitten pätijöitten luulisiymmärtävän hyödyt ja haitat kun ne selitetään yksinkertaisesti. ei päivittäin eikä edes viikoittain kaikelle on aikansa ja paikkansa!!! en minäkään yritä kieltää "uskontoa" ( mielestäni pahin mahdollinen päihde kun laskee kuinka monta ihmistä sen takia on kuollut tai hyljitty!) monesti ihmiset ketkä ovat niin sanottuja kiihkouskovaisia ovat enemmän sekaisin kuin kannabiksen käyttäjät!! ( psykoosi) kuten en myöskään yritä kieltää seuraavia asioita, koska ei kuulu minulle mitä muut tekevät...... KAHVI ( rytmihäiriöt ym... vaarat) autot ( kuolemia päivittäin) saasteet (syöpiä päivittäin) ja vitut, en jaksa päteä, kun en ole kiinnostunut siitä mitä muut ajattelee tästä asiasta. meen hitsaamaan ja palaan sit B) kun hermoihin ei koske enää niin paljon B) ajatella näitä moralisteja!!! hei hei ja hyvää brunssia kaikille!!!