KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras
Vieras

/ #63 Re: vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa

07.12.2010 23:08

#61: tyrmistynyt - vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa 

Hallitus ei itse noudata yhdistyslakia. Jäsenet ja muut huolestuneet koittavat saada tähän muutoksen. Mikä tässä on väärää? Eivätkö päätöksentakana seisovat henkilöt näe, että ihmiset ovat huolestuneita KISSOISTA?

Ensikotilistalla on tarpeeksi puitu jo talon desinfiointia, siihen vaadittiin ammattilainen jota ei ollut ilmeisesti varaa hankkia. Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin. Ja miksi tämä talohomma tähän nyt on vedetty kun se ei itse adressiin liity mitenkään.

"Kukaan näistä suunsoittajista ei ole laittanut korta ristiin varojen kartuttamiseksi yhdistykselle." Mistä tiedät, millä todistat ja perustelet? Vai tarkoitatko tällä niitä yhdistyksen aktiiveja, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Millä oikeudella itse tulet arvostelemaan muita jos et pysty perustelemaan kantaasi?

Mistä olet saanut päähäsi, että kukaan haluaa rahojaan yksityiseen käyttöön? Näissä tietyissä viesteissä toistuu täysin omien ennakkoluulojen ja vihamieleisyyden pohjalta tehtyjä päätelmiä, joista kukaan ei esimerkiksi tässä ketjussa ole kirjoittanut sanallakaan.

Miksi hallitus ei ole valmis kompromisseihin? Miksi yhdistyksessä on ongelmia? Eikö silloin pitäisi katsoa peiliin eikä etsiä jatkuvasti uusia syyllisiä? Miksi vika on jatkuvasti muissa kuin omassa toiminnassa?

Vastaväitteiden esittäjille on esitetty monia kysymyksiä, miksi näihin ei saada vastausta? Eikö osata perustella?