Vaasan musiikkiluokkien puolesta

/ #689 Re:

09.06.2012 10:49

#679: -
Ehkäpä tässä on yritetty jo kaikenlaista, mutta mikään ei ole auttanut. Rehtori on nimenomaan ajatellut tässä lapsia, mutta ei vain suosikkiasemassa olevia. Helpoimmalla rehtori olisi päässyt, kun olisi antanut tilanteen vain jatkua. Silloin olisi päässyt itse helpoimmalla. Turha täällä on huutaa ammattitaidon perään, se vain tahtoo olla niin että jos työpaikan pelisääntöjä ei noudata, ei työssä voi jatkaa. Ja koulun toimintasäännöt ovat kaikille opettajille samat. Koulu on ennenkaikkea lapsia varten. Ja kyllä Kadar olisi varmaan voinut mennä sijaiseksi johonkin toiseen kouluun, ja voi varmaan edelleen.

Helpoimmalla rehtori olisi päässyt kun olisi tutustunut tilanteeseen.  Hänhän oli vasta kaksi kuukautta virassa.  Ongelmat olivat edellisen rehtorin ja uudella oli kaikki mahdollisuudet kääntää kaikki eduksi.  Hänellä oli puhdas pöytä.  Mutta hän ei sitä mahdollisuutta osannut tai halunnut käyttää.  Sillä ensitöikseen hän erotti maamme arvostetuimpiin kuuluvan musiikinopettajan.  Hän munasi koko uransa rehtorina heti alkuunsa.  Tästä kirjoittelevat vielä pitkään valtakunnan lehdet kun asia tulee valtamedioiden tietoon.  Saa nähdä saako uusi rehtori edes aloittaa syksyllä kun asiaa puidaan.