VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Maalaisjärki

/ #3894 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maalaisjärjen pötypuhetta

30.05.2012 21:12

#3889: Oikean susialueen asukas - Re: Re: Re: Re: Re: Maalaisjärjen pötypuhetta

Mä en kuule viitsi sun kanssasi enempää vääntää. Ihan sama mitä luulet ja kuvittelet. Olen pikkutytöstä saakka metsissä kulkenut, teini-ikäisestä saakka pääasiassa yksin ja koskaan ei ole tarvinnut mitään muuta metsässä pelätä kuin metsästysaikana metsästäjiä. Uskallan väittää että luonnontuntemukseni on keskimääräistä paljon parempi, toisin kuin joillakin metsästäjillä jotka eivät erota sorsaa selkälokista (olen löytänyt ammuttuja selkälokkeja ja kituvia sorsia kaislikoista sorsastuksen alettua) eivätkä tiedä mistä erottaa kesäpukuisen koiras- ja naarassorsan toisistaan.

Sen kun väittelette täällä susista vaikka maailman loppuun asti, mulla on parempaakin tekemistä. Metsästäjäthän tämän maailman pelastaa, joo. Kuinkahan monta murhaa ja surmaa Suomessakin on metsästysaseilla tehty? Viimeisin esimerkki Hyvinkään tapaus. Olisi sekin jäänyt tekemättä mikäli murhaajan isällä ei olisi ollut metsästysaseita ja vielä niin että kaapin avain on ulkopuolisten tiedossa! Mutta sillä ei ole metsästäjille mitään väliä, kunhan vaan saadaan sudet tapettua Suomesta.

Se on moro.