VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Einsteinin Alpertti

/ #3627 Re: Kaikki allekirjoittaneet ovat sairaita.

12.05.2012 11:05

#3606: - Kaikki allekirjoittaneet ovat sairaita.

Me olemme petoja, lihansyöjiä ja tappajia. Me tapamme eläimiä ruoaksi ja petoja kilpailioijna. Onko se juuri noin kummallinen juttu? Ei me vihata petoja mutta emme hyväksy niitä revireilemme. Teitä piiperöitä on tosiaan liikaa. Rakentakaa itsellenne aidat. Kasvattakaa ruokanne aitojen sisäpuolella ja olkaa onnellisia.Minun koirat ovat yöt sisälle senkin tollo. Alkakaa kasvissyöjiksi ja jättäkää liha oikeille ihmisille. Teidän ei kuuluisi saada maistaa palastakaan mistään lihasta. Grillatkaa porkkanoita, herneitä ja sipuleita! Älkää kuitenkaan ostakaa mitään ulkomailta tuotua jotta olisitte edes VÄHÄN ekologisia. Jos joskus alkaa tekemään mieli lihaa niin tappakaa se eläin itse senkin tekopyhät piiperöt. Teitä ei todellakaan voi sanoa luonnollisiksi. Mitä sontaa! Mäkkärissä istutte hamppari suussa, vaahtoatte metsästäjistä. Mitä porukkaa! Voi herran jestas! Tulisi äkkiä joku tauti joka tappaisi puolet maailman ihmisistä. Voi helvetti että osaatte olla fiiniä porukkaa. Siideri kädessä, tupakka suupielessä parvekkeella on hyvä miettiä miten maalla ja metsissä tulee olla.  VOI JUMANKEIKKA TOLLOT!