VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #3597

10.05.2012 21:38

Voi ihmeen ihme taas mitä kommentteja.

ÄLÄ MÖLÖÄ: Mitäs se salakaadot seis kampanja on?????
Mekö huudetaan suu vaahdossa kymmenistä koirista, sadoista ellei tuhansista poroista, kymmenistä ellei sadoista lampaista jne jne, ja te vaan sen sakemannin kanssa kaikessa hiljaisuudessa
sivistyneesti osoitatte Helsingin keskustassa mieltä yhden kuolleen suden muistolle, NIINKÖ????

HERÄTYS HEI!! Kuka tässä suu vaahdossa huutaa????????????????????????

Ja taasko mennään tuohon vanhus kysymykseen??? Eikös se Tikkunen tuonut aika hyvin tuon sotaveteraanien kannan esiin suorassa TV lähetyksessä??? Siinä oli miehiä isolla M kirjaimella ja niiden silmille ei sudet hyppineet. Ei kuule metästyskoirat, lemmikit ja kotieläimet hävinneet ilman jälkiseuraamuksia. Mutta nyt on kaiken maailman salakaadot seis kampanjat sun muut.

Ja onpa tainnu vähän lintujen bongareiden kanssa mennä sukset ristiin, kun ei enää saisi supikoiriakaan pyytää. Bongarit pyytävät niitä itsekin loukuilla kun näkevät miten dramaattinen vaikutus supikoirilla on lintujen pesinnän onnistumiseen. TÄMÄ ON EHKÄ PARAS ESIMERKKI SIITÄ MITEN LUONTOAKTIVISTI VOI PILATA LUONNONSUOJELUN. Mitään ei saa luonto aktivistin mielestä ampua ja johan esimerkiksi vesilintujen ja metsäkanalintujen pesintä kärsii suunnattomasti.