VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

metsästäjänainen

/ #3474 Re: KUUSI VÄÄRÄÄ VÄITTÄMÄÄ SUDESTA

03.05.2012 17:14

#3462: Maalainen - KUUSI VÄÄRÄÄ VÄITTÄMÄÄ SUDESTA

Hei nyt kyllä puhut ihan mitä sattuu!

1. Kuka sanoi, että SUSI TAPPAA KAIkKI POROT? Ei tapa, mutta kyllä ne poroja tappaa ja se on joillekkin ihmisille elinkeino. Asetuppas näiden ihmisten näkökulmaan.

2."Sudet syövät ihmisten kaikki koirat, kissat ja kotieläimet." Häh, ei ne kaikkia syö, mutta metsästyskavereita kyllä ja jopa pihastakin koiria vievät. On se kuule aika rankkaa, että ensin koulutetaan vuosia ajokoiraa metsästämään ja sitte se vaan tapetaan, paras kaveri.

3. Kumma juttu, kun niin moni ihminen on kuullut suden ihmisiä tappaneen, jopa eteisestäkin oli kuulema lapsen vienyt.Niin ne koirat purevat ja tappavat, ONKO KUKAAN NÄHNYT SUOMENAJOKOIRAN TAPPAVAN IHMISTÄ TAI PUREVAN? Minä en, vaikka koiria on minulla ollut koko elämäni ajan yhteensä 6 ja edelleen kaksi ovat elossa(tosin ehkä eivät seuraavan mehtäreissun jälkeen, susia alkaa olla sellaisia määriä, että saa kyllä koiran puolesta pelätä.) Tutustuppa kyseiseen rotuun, kiitos.

 

4. Niin no hirvilupia voisi vähentää ja susilupia lisätä, ongelma ratkesi, ruoka riittää kaikille.

 

5. eihän ne ny tietystikkää kesyynteneet oo muuten vaan pihoissa liikkuvat?

 

6. Kyllä kuule maalla taitaa suurin osa suden tunnistaa, susisuojelioista en ole niinkää varma, että tunnistavatko he susia.

Lopuksi mainittakoon että monet ihmiset minun tavoin asuvat lapsineen ja koirineen susialueella ja tuntevat suden uhkaksi niin lapsilleen kuin koirilleen ja niitä ihmisiä on yli 15 000. Tämä adressi täytyy saada vaan ihmisten tietoon, koska heitä on myös yli 50 000 ja se on tosi.