TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA

Vieras

/ #105 Asia joka on koko ajan vain pahenemassa, eli koteja tarvitaan.

02.05.2012 23:37

Hejsan !!!
Olen itse kahden kodin VD (Toimitusjohtaja, omistaja)Ruotsissa.
Itse olen kasvanut kadulla ja ollut perhekodeissa, joten, tämä työ on lankennut minulle kuin , itsestään selvänä asiana.

Olen nähnyt ja nään että tarve on vain kasvamassa, joten ei muuta kuin työtä, ja työn tekijöitä tarvitaan, jotka ymmärtää työn tärkeyden ja jaksaa panostaa asiaan, vaikka joskus tuntuu, että tuloksia ei näy, mutta jos saa edes auttaa yhtä, ja näkee nuoren/lapsen voivan hyvin siinä on jo paljon " palkkaa " vaikka monilta kuulee, että tätä työtä tehdään vain rahan takia tai toivossa, tottahan jokainen työn tekijä tarvii palkan, siinä missä rakennus alan työntekijä, tai mikä muu tahansa työntekijä.
Ja jos joku luulee että tämä työ on helppoa, voin sanoa että, helpommmallakin voi leipänsä tienata, mutta jos itse on kokenut "kovia" ja jopa joutunut kerjäämään, että on saanut leipä palansa sille päivälle, ymmärtää varmasti että tämä on sydämmen asenteen asia, jonka alle kirjoittanut voi itse todistaa, että puhuu kokemuksesta.
Toivon sydämmestäni että asia menee eteenpäin ja oikeat ihmiset ovat asialla, jonka uskonkin.

Med vänliga hälsningar

Esa Isberg