Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

Adressi paikallaan!

/ #113 Hyvän puolesta, ei ketään vastaan.

02.05.2012 12:35

Miksi tämä nettiadressi on jonkin mielestä jokin porukka "Kenen joukoissa seisot?" -mielleyhtymällä. Ei tämä ole ketään vastaan, vaan lukekaa asia. Irtisanoudutaan asiasta, joka on tutkijan kaltoinkohtelu. Asiasta, joka on kristillisen etiikan mukaan väärin. Henkilökohtaisesti minua ahdistaa se, että itseään kunnon uskovaisena pitävät sallivat itselleen vähättelevän suhtautumisen JH:n tekemisiin. Itse olen tähän törmännyt valitettavasti. Sellaisessa yhteisössä, jossa rakennetaan viholliskuvia ja vastakkainasetteluja, on valitettavasti ihmisiä jolle kyseisen tutkijan toiminta on sitä kavahdettava, epäilyttävää, jopa väärää. Tällainen ajattelu, josta useampikin edellä kirjoitettu viesti on todiste, luo sitä ilmapiiriä, missä "kokemus kaltoinkohtelusta" syntyy. Herkästi kaikenlainen totusta hiljaisesta rivikristillisestä poikkeava toiminta nähdään epäilyttävänä ja hengellistetään, kuten vaikka nyt tämän nettiadressin allekirjoittaminen. Hengellisen porukanmuodostus on tästä kaukana. Sitä tapahtuu yksinomaan kyseisen "vappurinnastajan" päässä.