Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2613 Onko tämä parempi aihe, kelpaako Juhanille?

21.04.2012 23:00

Piispa Dominiquaen ja Rabbi Baruch Biermanin kirjoitus "Lopullinen ratkaisu umpikujassa"

Lopullinen ratkaisu umpikujassa

Historiallinen erityiskirje

Täytä heidän kasvonsa häpeällä, niin että he etsisivät Sinun nimeäsi, oi JHVH (Ps 83:17).

Sapatin rauhaa, suuresti rakastetut!

Edessämme on vain muutama päivä, kunnes 20:s syyskuuta 2011 YK:n täysistunnossa on määrä päättää, tunnustetaanko yksipuolisesti Palestiinan valtio sijaitsevaksi Raamatun mukaisessa Israelin maassa. Tämä kysymys edellyttää tilanteen historiallista ja Raamatun ilmoituksen ymmärtämistä ja on omistettu kaikille niille, jotka tahtovat vakavasti RUKOILLA, sekä myös niille, jotka kutsuvat itseään palestiinalaisiksi . Sana palestiinalainen tulee sanasta filistealainen , jotka Raamatun mukaan olivat Israelin arkkivihollisia. Toivoni on, että Israel tulee ennalleen asetetuksi ja että palestiinalaiset pääsevät vapaiksi ja tulevat JHVH:n ja Yeshuan nimeen uskoviksi!

Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että Sinun ainoan nimi on JHVH, joka olet Korkein kaikessa maassa (Ps. 83:18,19).

Kun muslimi rukoilee jumalaansa Allahia, hän sanoo 5 kertaa päivässä: Allah U Akbar.

Se on arabiaa ja tarkoittaa: Allah on suurin.

Mutta sama hepreankielellä tarkoittaa: Allah on HIIRI.

Ja tulkoot tuntemaan, että Sinun ainoan nimi on JHVH, joka olet Korkein kaikessa maassa (Ps. 83:18,19).

HIIRENÄ ELÄMINEN!

Hiljattain joukko israelilaisia toimittajia teki journalistisen vierailun niin kutsuttuihin palestiinalaishallinnon kaupunkeihin. He kävivät useammassa kaupungissa ja myös Balatan pakolaisleirillä. Balata on lähellä Raamatussa mainittua Seemiä, jolle on annettu arabialainen nimi Nablus. Se sijaitsee Juudean ja Samarian alueella, jolle taas poliitikot ovat antaneet nimen (Jordan-virran) Länsiranta . He panivat merkille ihmisten likaisuuden, väsymyksen ja toivottomuuden, kun aidat ympäröivät heitä ja rajoittivat heidän liikkumistaan. He kysyivät paikalliselta johtajalta, millaista elämä siellä oli? Koiranelämääkö? Ei, paikallisjohtajat sanoivat, paljon pahempaa, sillä koirat sentään saivat mennä vapaasti, minne halusivat. Pikemminkin se oli HIIREN elämää. Allah U Akbar todellakin.

Kun he vierailivat Ramallahissa (Raamatun Beetel!), palestiinalaishallinnon olettamassa pääkaupungissa ja murhaaja-terroristijohtaja Jasser Arafatin hautapaikalla, he panivat merkille jätevuoret ja hylkytavaran heti näkyviin tulevien hallintorakennusten vieressä. Paikallisjohtajan kanssa käydyn pitkään jatkuneen keskustelun jälkeen tämä sanoi jotain äärimmäisen totta:

"Ei täällä voi olla kahta valtiota, ainoastaan YKSI valtio KAHDELLE kansalle!"

Lopulta Daavid ja Muhammed tulevat kilpailemaan pääministerin tehtävästä!

He sanovat: Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta (Ps. 83:5).

DAAVID VAI MUHAMMED?

Juuri tämä on Allah-nimisen demonin suunnitelma ja häntä edustavat uskolliset muslimit ja pääosin arabiseuraajat tähtäävät siihen, että Muhammed eli ISLAM tulee olemaan Raamatussa tarkoitetun maan Israelin valtias. Monet hänen seuraajansa palestiinalaishallinnon hylkäämissä, sekasortoisissa ja toivottomissa kaupungeissa ovat väsyneet ja pettyneet. Heidän Allahinsa on antanut heille HIIREN elämän!

Joka Israelia siunaa, tulee olemaan siunattu, ja joka Israelia kiroaa, tulee olemaan kirottu.

Tämä on Raamatun perustavaa laatua oleva lupaus! Heidän muslimijohtajansa ovat tuoneet palestiinalaiset Israelin maahan UMPIKUJAAN! (1. Moos. 12:3).

NATSIEN LOPULLINEN RATKAISU PALESTIINASSA

Kaikki alkoi toisessa maailmansodassa, kun Jerusalemin suurmufti (Jerusalemin muslimien johtaja) kävi tapaamassa Hitleriä 10 vuotta ennen nykyisen Israelin valtion perustamista. Mufti vieraili Hitlerin luona vain yksi ainoa tavoite mielessään: Varustakaa meille samanlainen armeija kuin teillä on, niin me voimme toteuttaa lopullisen ratkaisun juutalaisten osalta Palestiinassa . Hitler teki mielellään palveluksen ja auttoi silloisessa Palestiinassa (Raamatun Israel!) varustamaan ja kouluttamaan juutalaisvastaisen, Israelin vastaisen armeijan, jolla oli vain yksi tavoite: ISRAELIN TÄYDELLINEN HÄVITTÄMINEN ympäröivien arabikansojen avulla ja tuella!

Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti; he tekevät liiton Sinua vastaan: Edomin ( Etelä-Jordania Saudi-Arabian suuntaan) teltat ja ismaelilaiset (Egypti), Mooab (Keski-Jordania) ja hagrilaiset (Egypti); Gebal ja Ammon ja Amalek (Länsiranta ja Negevin beduiinit), Filistea (Palestiinan Gaza) ynnä Tyyron asukkaat (Libanon); Myös Assur (Irak-Iran) on liittynyt heihin; nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. (Ps. 83:6-9).

VÄÄRÄ PALESTIINAN KANSA

Jasser Arafat oli muftin hengellinen lapsi ja hän pyrki toteuttamaan mentorinsa suunnitelman perustamalla PLO:n (Palestiinan vapautusjärjestö) luoden Palestiinan kansan , jollaista ei ennen ollut lainkaan olemassa. Tosiasia on, että toukokuuhun 1948 asti, jolloin Israel julistettiin itsenäiseksi, se oli brittiläinen mandaattialue. KAIKKIA Raamatussa tarkoitetun Israelin maan asukkaita kutsuttiin silloin palestiinalaisiksi , sekä juutalaisia, kristittyjä että muslimeja. Ensimmäisen vuosisadan aikana roomalaiset vaihtoivat nimen Israel nimeen Palestiina merkiksi juutalaiskansan tappiosta roomalaisen kenraali Tiituksen toimittaman Pyhän Temppelin (Beit HaMikdash) hävityksen jälkeen vuonna 70 AD.

Mutta Arafat PLO:n kautta loi keinotekoisen historian, kun hän erotti tuon saman maan (Raamatun Israelin!) arabit juutalaisista nimittäen heitä palestiinalaisiksi kun taas alkuperäistä juutalaisväestöä kutsuttaisiin israelilaisiksi . Israelin palestiinalaisiin lisättiin Jordanian palestiinalaiset kuuden päivän sodan jälkeen. Vuonna 1967 ihmeenomaisesti raamatullisella tavalla Israel päätyi kasvamaan lähemmäksi Raamatussa tarkoitettua aluetta ja Luvattua maata. Tosin tämä alue otettiin keinotekoisesti luodusta JORDANIAN valtiosta (Britannian kansainyhteisö oli 1946 luonut tämän maan, joka oli Balfourin julistuksessa vuonna 1917 luvattu juutalaisille, siten rikkoen tuon lupauksen, koska tavoitteena oli murskata juutalaiset!)

Jotkut Britannian luoman Jordanian asukkaat olivat tulleet palestiinalaisesta Israelista, kun heidän johtajansa olivat käskeneet heitä pakenemaan vuonna 1948 kaikkien ympäröivien arabivaltioiden (Iso-Britannian avustaessa!) hyökkäsivät juuri syntyneeseen Israelin valtioon (perustajina pääosin holokaustista henkiinjääneet!) Arabijohtajat lupasivat palestiinalaisille arabeille, että pian sen jälkeen he tulisivat palaamaan voittajina ja voisivat vaatia maansa takaisin! Kuten tiedämme, näin ei koskaan tapahtunut, koska Israel voitti kaikki merkittävät taistelut VASTOIN KAIKKIA ODOTUKSIA ja arabimaat huomattavasta lukumääräisestä ylivoimastaan huolimatta ovat aina hävinneet!

Tämä on Liiton maata ja kysymys on Liitosta eikä politiikasta!

Näin sanoo JHVH kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: Katso, minä tempaan heidät pois maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä (Jer. 12:14).

Kun Israel otti haltuunsa Raamatussa mainitun Juudean ja Samarian alueen ihmeenomaisessa kuuden päivän sodassa, haluttiin löytää inhimillinen ratkaisu kaikille niille Jordanian asukkaille, jotka asuivat näillä alueilla ja joista monet olivat palestiinalaisia . Kuinka ollakaan arabikansat eivät antaneet Israelin löytää mitään ratkaisua heidän hyväkseen ja itse ne kieltäytyivät auttamasta noita ihmisiä! Ne halusivat heistä terrorin aikapommin, Troijan hevosen Israelin sisälle ja palestiinalaisparkoja kuuluttavan julisteen, jota heiluttaa kansojen edessä. He tosiaankin loivat terrorin aikapommin ja likakaivon, sillä useimmat murhanhimoiset terroristit tulivat heidän joukoistaan. He ovat opettaneet pikkulapsensa vihaamaan ja murhaamaan juutalaisia, mutta hekin ovat väsyneitä, masentuneita ja toivottomia.

Heidän Allahinsa ja heidän arabijohtajiensa heille antama hiiren elämä on johtanut heidät umpikujaan!

Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat (1. Moos. 12:3).

HYVIÄ UUTISIA PALESTIINALAISILLE

Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: ´Niin totta kuin JHVH elää`, niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo JHVH (Jer. 12:16,17).

Palestiinan arabien ainoa toivo on valita Allahin sijasta Israelin Jumala (Yeshua!) ja Hänen suunnitelmansa Israelille!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…