Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2612 Onko tämä parempi aihe, kelpaako Juhanille?

21.04.2012 23:00

Messias palaa pian ja taistelu käydään antikristusta, antimessiasta itseään vastaan!

Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin En-dorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanoivat: Anastakaamme itsellemme Jumalan asuinsijat (Ps. 83:10-12).

Nyt kaikkein tärkeimmät Raamatun paikoista Israelissa (Jumalan asuinsija!), ovat muslimien tukikohtia!

Jeriko, Beetlehem, Beetel, Seem, Gaza...

Mutta hyvin pian ne tulevat olemaan HERÄTYKSEN ja TUOMION keskuksia. Ne, jotka ottavat vastaan Israelin Jumalan Hänen Poikansa Yeshuan, juutalaisen Messiaan kautta, joka kuoli myös arabien puolesta, ja kunnioittavat Israelia, tulevat pysymään, ja heidät rakennetaan Israelin maan keskelle (ei Palestiinaan!) niin kuin on luvattu, ja heidät oksastetaan Israelin kansaan. (Room. 11)

Ne, jotka vastustavat JHVH:n suunnitelmaa, tuhotaan.

Kansat, jotka tukevat Palestiinan valtion perustamista, joka on Jumalan suunnitelman ja Sanan vastainen, johtavat itsensä ja Palestiinan arabit itse valmistamaansa tuhoon!

Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat (1. Moos. 12:3)

Sillä Herra on vihastunut kaikkiin kansoihin ja kiivastunut kaikkiin heidän joukkoihinsa; Hän on vihkinyt heidät tuhon omiksi, jättänyt heidät teurastettaviksi. Sillä Herralla on koston päivä, maksun vuosi Siionin asian puolesta (Jes. 34:2,8).

Rukoilkaa palestiinalaisten pelastumisen puolesta, että he tekisivät parannuksen filistealaisesta hengestään ja tulisivat oksastetuksi Israeliin Yeshuan veren kautta. Rukoile niitten karkotusta ja tappiota, jotka eivät tee parannusta, koska he ovat kuin Troijan hevonen Israelin tuhoamiseksi.

Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: ´Niin totta kuin JHVH elää`, niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo JHVH (Jer. 12:16,17).

Vastustakaa rukoillen YK:n suunnitelmia jakaa Israel kahdeksi valtioksi.

Se on vastoin Raamattua ja tulee nostamaan Jumalan vihan jokaista kansaa vastaan, joka on YK:ssa äänestänyt ja kannattanut sitä!

Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä palautin Juudan ja Jerusalemin ennalleen, minä kokoan kaikki kansat (YK!) ja vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani. (Jooel 3:1,2)

Rukoilkaa Israelin ja sen hallituksen puolesta, että ne pysyvät vahvoina ja hyvin rohkeina ja panevat luottamuksensa Adonain, ei YK:n, EU:n tai USA:n varaan!

Sinä päivänä minä teen Juudan sukukunnan ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalemin asukkaat saavat asua paikoillansa Jerusalemissa (Sak. 12:6).

Rukoilkaa, että Daavidin soturein/ylistäjien voitelu vuotaa Israelin kansan päälle ja Israelin puolustusvoimien päälle, ettei olisi mitään kilpailua Daavidin ja Muhammedin kesken!

Sinä päivänä on JHVH suojaava Jerusalemin asukkaita; kompastuvainen on heidän seassaan on sinä päivänä oleva ninkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumalolento, niinkuin JHVH:n enkeli heidän edessään. Ja sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan (Sak. 12:8,9).

Rukoilkaa pelastusta Israelille!

Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä, ninkuin murehditaan katkerasti esikoista (Sak. 12:10).

Rukoilkaa meidän puolestamme, että Israelin messiaanisten uskovien armeija yhdistyisi, saisi voitelun ja vahvistuisi palvelemaan tuoden Totuuden ja Pelastuksen omalle kansalleen ja palestiinalaisille .

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa (Ef. 6:12).

Rukoilkaa Messiaan paluuta, että Hän perustaisi tuhatvuotisen valtakuntansa Jerusalemiin!

Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; JHVH pilkkaa heitä. Sitten Hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan, sanoen: Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni (Ps. 2:4-6).

Ystävänne Israelissa

Piispa Dominiquae ja Rabbi Baruch Bierman

Siionin tähden en voi vaieta (Jes. 62:1)

© Copyright Bishop Dr Dominiquae Bierman 2011. Kad-Esh MAP Ministries, http://www.kad-esh.org/. This copyright notice must also remain. For all other permissions and enquiries including publishing, please contact karenmap@msn.com .

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…