Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2597 Re: Re: Re: Re: Re: Manipuloidut paholaiset

21.04.2012 22:10

#2594: Juhani Starczewski - Re: Re: Re: Re: Manipuloidut paholaiset

Tämänkin poistit...

Hyvä Juhani, miksi olet poistanut allaolevan tekstin?

Kehotat lukijoita, toivottavasti myös itseäsi, palaamaan asiaan (#770). Syytä on.

En ymmärrä, miten Tuomiojan toimintaan liittyvät Kuokkalan koulun vesivahinko, Raamatun vieminen Halonen&Arajärvelle, ‘YK-puheesi’, toukofestit, kesäiset kalansaaliisi, suuret saavutuksesi Jyväskylän Suomi-Israel -yhdistyksessä tai Suomi-Israel yhdistysten liiton kokousten tai allekirjoittaneen kirjoitusten repostelu näillä palstoilla (esim. alueella #533 - #578).

Annat ymmärtää, että olen kirjoittanut ‘todella rankan kirjoituksen’ Sinusta yhdistyksen jäsenille. Oireellista on, että koet sen rankaksi. Pohdin siinä aika hienovaraisesti aktiivisuuteesi liittyviä ongelmia, Raamatun väärinkäyttöä toisinajattelijoiden vaientamiseksi ja mitä vinoutumia ja vaaroja liittyy siihen, että joku luulee itsestään enemmän kuin mitä on. Perheestäsi en ole kirjoittanut sanaakaan.

En maininnut Sinua antikristukseksi tai vääräksi profeetaksi. Ei ole minun syytäni, että koit siteeraukseni yleisen varoituksen “Kavahtakaa vääriä profeettoja, ... . Ei jokainen, joka sanoo minulle: ‘Herra, Herra!’, pääse taivasten valtakuntaan, ... ‘Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?” kohdistuvan Sinuun.

Oikeaoppinen väärä profeetta olet siinä mielessä, että toistat toistamasta päästyäsi suuria tekojasi etkä siedä asiallista keskustelua johtamasi yhdistyksen piirissä, eri vaihtoehtojen ja eri toimintojen tarkoituksenmukaisuuden pohdintaa tai toimintasi asiallista arviointia. Jos ‘Ytt-tiedotuksiesi’ vastaanottaja saa Kuokkalan vesivahinko-, kesän kalansaalis-, ‘YK-puhe’-, Raamattu Haloselle-, adressisi allekirjoituskehotus- tai jonkun muun viestin pari kertaa, niin se menettelee, mutta kun sen saa 5, 10 tai 20 kertaa, niin se panee kyselemään, mistä on kysymys.

On aika suorittaa joulusiivous

Tuomaan päivä on ollut perinteisesti joulua edeltävän suursiivouksen päivä.

Poista kaikki asiaankuulumattomat, nimellä, nimimerkillä tai nimimerkittä kirjoittamasi ja niiden kirvoittamat tukijoittesi asiattomat valhe- ja törkyviestit facebookista sekä tältä ja muiltakin palstoilta. Oikaise ja anteeksipyydä lähettämiäsi Ytt-valheviestejä, joiden mukaan 1) “Sen verran olen myös saanut ymmärrystä, että yksi "pahimmista" vastakirjoittajista mm. Keskisuomalaisen nettikeskusteluissa on ollut Taipale nimimerkin takaa.”, 2) “Olen kuullut, että ilmeisesti Hannu on lähettänyt tuon sähköpostin minusta jollekin KSML:n toimittajalle ja 3) ” ... kyllähän nuo KSML:n nettikeskustelut tuollaiseen vuotoon selvästi viittasivat, sitä ei varmaan kukaan voi kiistää. tarkistakaapa ihan itse, miten asia on!”

Onko vilkas mielikuvitus tehnyt tepposet vai onko Sinulla jälleen ollut väärä ymmärryksen antaja? Ovatko jälleen ‘Profeettasi nähneet sinulle petollisia, äiteliä näkyjä. ... petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia’? Joka tapauksessa ymmärryksesi on harhautunut. Korkein Jumala ja Hänen Pyhä Henkensä, joiden johdatuksesa mainostat olevasi, eivät pane levittelemään valheita. Sitä teettää Hänen vastustajansa. Vai onko niin, että Korkein Jumala ja Hänen Pyhä Henkensä panee valehtelemaan, toimimaan omavaltaisesti, kritiikittömästi ja taitamattomasti ja Hänen vastustajansa oikaisemaan nuo valheet ja toimimaan kriittisesti ja taidollisesti? Ei tunnu uskottavalta.

En näet ole milloinkaan, en sanallakaan kommentoinut adressejasi, kirjoituksiasi tai kommenttejasi, en Keskisuomalaisen, adresssit.comin, UusiSuomi.fin tai minkään muun lehden palstoilla tai nettisivulla, en tänä enkä menneinä vuosina ennen tätä ensimmäistä kertaa, vaikka aihetta olisi ollut ylenmäärin. En ole kysellyt "Onkohan lääkitykset kohdallaan?" tai sen kaltaista, enkä ole kehottanut ketään muutakaan tekemään niin. - Tuliko selväksi?

Hyvää Joulua ja rauhallista Uutta Vuotta kaikille lukijoille!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…