Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2476 Juhani Starczewski, ole todellinen johtaja, SALLI DEMOKRATIA, TEE TODELLISEN MIEHEN TYÖ!

16.04.2012 22:59

Älä sorra äläkä ahdista muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.
Hän asukoon sinun luonasi, sinun keskuudessasi, valitsemassaan paikassa, jonkun kaupunkisi porttien sisäpuolella, missä hän viihtyy; älä sorra häntä.

Tämä on sana, joka tuli Jeremialle Herralta:
2 "Asetu Herran huoneen portille ja julista siellä tämä sana ja sano: Kuulkaa Herran sana, koko Juuda, te jotka tulette näistä porteista kumartaen rukoilemaan Herraa.
3 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Vaeltakaa hyvin ja tehkää hyviä tekoja, niin minä annan teidän asua tässä paikassa.
4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
5 Vaan JOS te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, JOS te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
7 NIIN MINÄ ANNAN TEIDÄN ASUA TÄSSÄ PAIKASSA, MAASSA,  jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…