Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2365 Re: Re: Re: Tule mukaan Verkoston Israel-työhön!

11.04.2012 20:13

#2363: Hei halooooo! - Re: Re: Tule mukaan Verkoston Israel-työhön!

"uusi liitto"  tunnetaan länsimaissa enimmäkseen uutena testamenttina,  mutta tämä alkujaan hepreankielinen ilmaus on oikeampi, ja se tarkoittaa siis Adonain Uutta Liittoa juutalaisten kanssa YESHUASSA HAMASHIASSA, koska juutalainen kansa ei pystynyt pitämään Vanhaa Liittoa, lakiliittoa.

Ottamasi raamatun kohta kuvaa UUTTA LIITTOA MESSIAASSA JEESUKSESSA oikein hyvin.

Vanhasta Liitosta kertova kohta:

...en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra.

Uudesta Liitosta  kertova kohta:

...Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä...

Tooraa ja Tanakhia ei tietenkään voi laittaa kenenkään sisimpään muuta kuin kirurgisin toimenpitein, mutta PYHÄ HENKI voi asua ihmisen sisimmässä, ja Pyhän Hengen saa ottamalla vastaan Yeshuan, Messiaan.

Yeshua antaa Pyhän Hengen SINETIKSI jokaiselle, joka uskoo Yeshuaan ja ottaa Hänet Lunastajakseen, Vapahtajakseen, ja tunnustaa syntinsä ja tulee Yeshuan ristillä vuotaneen uhriveren pesemäksi.

Uudesta Liitosta kertova kohta:

...Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra.' Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra...

Tämäkin kertoo päivänselvästi Yeshuassa uudestisyntyneen ihmisen elämästä: Pyhä Henki opettaa häntä, ja Pyhä henki opettaa yhtälailla kaikkia Yeshuan lunastamia uudestisyntyneitä, olivatpa he lapsia tai aikuisia, pieniä tai suuria.

Uudesta Liitosta kertova kohta:

...sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.

KOKO ottamasi raamatunkohta puhuu Yeshuasta, Adonain lunastavasta rakkaudesta kansaansa kohtaan, sekä Pyhän Hengen työstä Messiaanisissa juutalaisissa, Yeshuan verellään lunastamista juutalaisista.

Mutta varsinkin tämä viimeine säe julistaa Adonain kaikkivaltiutta yli kaiken, mikä yrittää tuhota juutalaiskansan. Hän antoi ainoan Poikansa Yeshuan, lunastaakseen ja anteekseen anteeksi KAIKKI juutalaisten rikkomukset Liittoa ja Adonaita vastaan, kaikki juutalaisten rikkomukset toisiaan ja kaikkia muita maailman kansoja kohtaan, kun juutalaiset eivät suostuneet tottelemaan Adonain kutsua olla pappiskansa kaikille maailman kansoille.

Vain Yeshuassa, Messiaassa Adonai saattoi antaa anteeksi kaikki juutalaisten rikokset, sillä kukaan eikä mikään voinut maksaa Adonaille korvausta juutalaisten rikkomuksista ja synneistä. Juutalaiset niin kuin kaikki muutkin olivat anteeksiantamattomassa syntivelassa Adonaille.

Vain Yeshuassa, Messiaassa Adonai ANTAA ANTEEKSI EIKÄ ENÄÄ MUISTA ANTEEKSIANNETTUJA SYNTEJÄ.

Mutta JOS joku juutalainen EI VASTAANOTA Adonain anteeksiantoa Yeshuassa, Messiaassa, hänen syntejään Adonai ei anna anteeksi, eikä unohda, ja viimeisellä tuomiolla hän saa syntiensä palkan.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…