VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

VÃNRIKKI LISSABONISTA

/ #3063 Re: Eläinten asialla

09.04.2012 09:18

Mitã voi sanoa tãmãn tekstin kirjoittajalle muuta kuin "VOI PYHÃ YKSINKERTAISUUS". Olet satanasin riivaama, tapa itsesi.

"Oletteko tulleet susien ihailijat ajatelleeksi, kuinka raaka peto se on saalistaessaan esim. Hirveä tällaisella kelillä kun,hanki ei kanna juoksevaa hirveä. Sutta se kantaa alkaa tuntien kestävä kamppailu elämästä ja kuolemasta. Juostessaan hirveltä,hirviltä aukiaa jalat upotessaan kova hanki leikkaa nahkan rikki polvia myöten. Sitten sudet näykkivät ja repivät vatsanpeitteet kylestä rikki josta,pursuaa veriset suolet pihalle. Ennenkuin niin, vahva elukka kuin hirvi päättää luovuttaa saa kokea hirveätä tuskaa ja kidutusta. Näitäkö paskiaisia pitäisi saada lisää niin,saataisiin lisää tuskaa syyttömille eläimille. ja tämä prosessi jatkuu joka päivä.Kuta enemmän susia sitä enemmän kärsimystä ja tuskaa syyttömille eläimille. Kun metsästäjä ampuu hirveä se tappaa sen heti kiduttamatta sitä".