Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2323 Israelin kansallinen symboli ei koskaan ollut heksagrammi/ Cutting Edge Ministries

07.04.2012 08:28

Lopuksi, todetkaamme vielä yksi tosiasia.

Heksagrammista tuli Israelin nykyvaltion symboli, koska Rothschildin Huone sitoutui kustantamaan kokonaan Ensimmäisen Siionistikonferenssin vuonna 1898, ja tuon konferenssin aikana, he vaativat ehdottomasti, että heksagrammista luotaisiin modernin Israelin symboli.

Kun tämä tapahtui, Jumala pani alulle prosessin sallien Israelin palata mailleen epäuskon tilassa, juuri kuten Hesekiel 37:8 ennustaa:

"Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.

Toivosen kommentti: Tätä minä olen epäillytkin. Israelin perustaminen vuonna 1948 oli vain jonkinlainen saatan*llinen väärennös "Viikunapuun ihmeestä" jonka tarkoituksena on eksyttää kristityt. Minusta jakeet 9-14 ovat yhtä lailla tärkeitä:

»Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengest', ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja ne nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.

Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.' Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.

Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne. Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne.

Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä teen sen, sanoo Herra."»

Tässä siis sanotaan, että Israelin heimo palaa maahansa vasta sen jälkeen kun he tulevat "eläväksi" ! ! ! ! !

Kun Jumala profetoi, että Israelin maasta tulisi kansojen hautausmaa, Hän määräsi että, seisottuaan omilla jaloillaan, kansakuntana jälleen kerran, kuolleissa luissa "ei olisi lainkaan henkeä". Koska tämä viittaus oli selvästi Pyhään Henkeen, protestanttiset raamattututkijat ovat aina pitäneet kiinni kannasta että tämä profetia lausuu, että Israel palaisi mailleen aikakauden lopussa epäuskon tilassa Jeesukseen Kristukseen.

Tämä skenaario ei ainoastaan ole tarkalleen sitä mitä tapahtui, vaan Jumala salli luciferistisen Rothschildin vapaamuurariperheen, olla merkittävä liikuttaja ja ravistelija sekä siionistiliikkeen rahoittaja, joka aikaansai Israelin jälleensyntymän eräänä päivänä, toukokuun 14:ntenä 1948.

Tämä masonistinen työntövoima ohjaa Israelia antikristuksen hyväksyntään ja sitten vaivanajan ensimmäiseen 3,5 vuoden jaksoon.

Israelin Rothschildin sukuperä hallitsemassa maata tänä päivänä on täyttymystä sen kaltaisesta juutalaisuudesta, josta Jeesus ennalta kertoi Ilmestyskirjan luvussa 3:9:

"Katso, minä annan sinulle saatan*n synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat."

Mutta, Jumala tulee panemaan sellaisen vihan antikristuksen sydämeen, että hän tulee kääntymään nykyajan Israelin Illuminati-johtajia vastaan ja yrittää tappaa heidät kaikki, mukaan lukien kaikki juutalaiset maan päällä.

Tässä kohtaa, sekä Matteus 24:15-18 että Sakarja 13:8-9 tulevat kirjaimellisesti toteutumaan.

Joten, sinä voit nähdä kuinka tärkeä heksagrammi-symbolismi on nykyajan juutalais-Illuminatille. Tämän symbolin alla, antikristus tulee nousemaan.

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTEeeBKxkW7cfSpTdiyOFHn4WGXM...

Mikä, sinä saatat kysyä, on muinaisen Israelin todellinen symboli, symboli jonka Jumala vahvisti?

"Toisen Temppelin ajanjaksolla, 7-haaraista menoraa (kynttilänjalka), mieluummin kuin Daavidin Tähteä, pidettiin juutalaisena symbolina." [Prof. Scholem, Ibid.]

Juuri se tosiasia, että tätä suunnatonta huijausta voitaisiin tyrkyttää pahaa aavistamattomien juutalaisten ihmisten ylle, on itsessään "aikainmerkki".

Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'
.
.
Ottakaa siis itsestänne tarkka vaari-sillä te ette sinä päivänä, jona Herra puhui teille tulen keskeltä Hoorebilla, nähneet hänestä minkäänkaltaista muotoa-
16 ettette menettele kelvottomasti ettekä tee itsellenne jumalankuvaa, ette minkään muotoista patsasta, ette miehen tai naisen kuvaa,
17 ette maan päällä liikkuvan nelijalkaisen eläimen kuvaa, ette taivaan alla lentävän siivekkään linnun kuvaa,
18 ette maassa matelevaisen kuvaa ettekä vesissä maan alla olevan kalan kuvaa;
19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.
.
.
.
Minä vihaan, minä halveksin teidän juhlianne enkä mielisty teidän juhlakokouksiinne.
22 Sillä vaikka te tuotte minulle polttouhreja ja ruokauhrejanne, eivät ne minulle kelpaa, enkä minä katso teidän yhteysuhrienne, syöttövasikkainne, puoleen.
23 Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.
25 Toitteko te teurasuhreja ja ruokauhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te Israelin heimo?
26 Te olette kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä, jonka te olette itsellenne tehneet.
27 Sentähden minä vien teidät pakkosiirtolaisuuteen tuolle puolelle Damaskon, sanoo Herra. Jumala Sebaot on hänen nimensä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…