Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #2348 Edut vielä palkan päälle

06.04.2012 13:35

Nämä espoolaiset s-vikaiset kermaperseet, jotka tuolla antaumuksella edustavat kansaa, on jo pienenä poikana slipoveriin puettuna opetettu siihen, että kunhan itsellä on kaikki hyvin - se riittää.

Ja kuinka moni näistä tosissaan tuolla tekee töitä tai ainakaan saa tuloksia aikaan? Monelle on tärkeää saada oma sormenjälki historiaan tai ajaa omaa etua. Sitten vielä kovan palkan päälle kaikki edut.. On laskettu, että keskimäärin kansanedustajalle tarjotaan jopa 7 lahvia tai ruokaa päivässä eri edustus- ja muissa tehtävissä ja tottakai maksutta. Taas tavalliselle duunarille työpaikkaruokalassa käynti maksaa jopa 10% päivän bruttoansiosta eikä ruoka välttämättä vedä vertoja näille kansanedustajien ruokiin hinnassa eikä laadussa.

Tasa-arvosta kyllä puhutaan sekä hyvinvointiyhteiskunnasta kun monella ei ole varaa edes peruspalveluihin. Sääli sinänsä kun Suomi on muuten kaunis ja hieno paikka asua mutta valtion älymystö ajaa maata merkilliseen muutokseen. Jatkuva maahanmuuton kasvu lisännyt rikollisuutta roimasti ja sekin varjelu on mennyt siihen pisteeseen, että jos maahanmuuttajamies raiskaa naisen, siitä puhutaan vain että "nainen raiskattiin". Jos sen tekee suomalainen, se kyllä hyvin muistetaan mainita, minkä ikäinen ja mistä paikkakunnalta jne. Tai jos kyseessä on pappi, lääkäri, poliisi, kapiainen..

Verouudistusten myötä kasvaa veropetokset ja muu rikollisuus kuten polttoaine- ja elintarvikevarkaudet ja niin taas älymystö ihmettelee, mistä tämä kaikki johtuu. Ihmettelen vain, miten voi moni edustaja ja ministeri kotonaan illalla olla ylpeitä itsestään tai heidän puolisonsa. Ehkä itserakkaus ja oman edun tavoittelu vaan on sitte niin monin verroin tärkeämpää kuin vain yhden pienen valtion asiat.