KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

jäsen vielä toistaiseksi

/ #3915 Sulle #3913

03.04.2012 00:28

Et voi olla tosissasi? "mummeli" ei ole rahoja yksin kerännyt ja rahat on tarkoitettu kissojen hyväksi, ei tilleille makaamaan vai mikä mielestäsi on hyvän eläinsuojeluyhdistyksen päämääränä?
Timo on eläinsuojeluihminen henkeen ja vereen, enkä tiedä toista yhtä asialleen omistautunutta ihmistä! Hänellä olisi varmasti paljon annettavaa KKY;lle jäsenenä, jos se tilaisuus vain suotaisiin eikä tuomittaisi jonkun yksittäisen tahon vainoharhaisten kuvitelmien perusteella. Timohan on kirjoituksensa perusteella valmis sopimaan ristiriidoista ja keskeyttämään oikeudenkäynnit, jos hallitus on yhteistyökykyinen.
Ylipäätään aikaisemman hallituksen mustamaalaus oppositiota kohtaan on ollut niin moraalisesti kuin eettisesti tuomittavaa Suomen Laista puhumattakaan. Tämä jälkimmäinen seikka tultaneen vielä toteamaan hovioikeuden päätöksellä, jos nykyinen hallitus ei ole edellistä yhtään viisaampi. Joku roti pitää tässäkin asiassa olla!