Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

qwerty

/ #633 niin mutta

02.04.2012 18:12

mun mielestä kuitenki caesar painottaa siihen että koira saa elää sille kuuluvaa elämää. Esim mun kaverilla on koira joka haukkuu ja riuhtoo toisen koiran nähdessään ja todennäköisesti johtuu siitä että sitä ei ole pentuna tarpeeksi sosialistettu. Mutta ongelmana tuo haukkuminen ja riuhtominen ei ole lähtenyt palkitsemalla tai kehumalla pois. Eli koiraa on kehuttu (rauhoiteltu) ja silitelty kun toinen koira tulee vastaan niin eipä oo ongelma hävinny mihinkää. Sen jälkeen kaveri yritti rangaista koiraa huutamalla ja vetämällä mutta siitähän se innostu vielä enemmä haukkumaan ja riehumaan. Nyt koira on melkee 5v käynyt lenkillä vaan metsässä jossa ei muita koiria tai ihmisiä tule vastaan. Kaikilla koirilla herkut ei tossa tilanteessa auta ja koirille on luonnollista komentaa epävakaata yksilöä. ja olen sen itsekkin nähnyt laumakäyttäytymisessä. Mutta eihän caesar käytä kaikille koirille samaa tekniikkaa se riippuu onko koira pelokas, agressiivinen vai mitä. onhan se saanut pelokkaista onnettomista koirista iloisia ja onnellisia. Nykyään ihmiset ajatelee vaan omaltakannalta ja mikä on kaikista inhimillisintä. Kaikki koirat ei oo samanlaisia ja joillakin voi olla tosi pahoja ongelmia jotka johtuu yleensä omistajasta. En usko et sillon namit tai mikää muukaa koulutus auttaa. Koirien koulutuskin on inhimillistämistä