VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

/ #2903 Re: Re: Sudet maan alle

02.04.2012 16:41

#2868: nukke kainaloon,ei pyssy - Re: Sudet maan alle

Voi voi!!! Taidatte tosiaan pelätä metsästäjiä ja jopa metsästävää lasta! Ainoa tappaja tässä maailmassa joka ei välitä muista kuin omasta itsestään, on se, joka ei metsästä vaan vihaa niitä, jotka metsästävät. Minulla on kyllä kaikki muumit laaksossa, mutta teillä ei. Ette oikeassa elämässä uskaltaisi sanoa yhdellekään metsästäjälle sanaakaan, jos siellä stadissa meitä olisi. Itse ette ole yhtäkään metsästysreissua tehnyt, pitänyt aitoa pyssyä kädessä tai omistanut ja kouluttanut metsästyskoiraa, joka ei ole todellakaan helppoa. Eikä sitä ole suunniteltu, kun vaikka haavoittaa esim. hirveä. Tulkaa sanomaan tuttavilleni: heillä ei ole metsästyskorttia, he ampuvat kuulapyssyillä punatulkkuja omalta pihaltaan! Se vasta on eläinrääkkäystä!!! Itse en ole vielä yhtään eläintä ampunut, koska minulla on ollut metsästyskortti vasta loppukesästä 2011. Eikä tällä sivustolla ole kyse minusta, eikä kaupunkilaisista, muumilaaksosta, pyssyistä, eikä oikeastaan edes metsästäjistä vaan heidän metsästyskoiristaan, jotka pitää pelastaa hulluilta susilta! Älkää tulko tälle sivustolle haukkumaan metsästäjiä, kun ette tiedä asiasta mitään. Tätä sivustoa ei ole tarkoitettu teille, jos ette aio allekirjoittaa adressia. Älkääkä puuttuko metsästäjien asioihin!