KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kissojen puolesta

/ #3842 Re:

22.03.2012 13:13

#3823: -

Sinulle pitää nähtävästi vääntää tämä asia rautalangasta. Toki kopioitu osa opposition muistiosta keltaisessa kirjeessä oli totta, mutta hallituksen saatesanat kirjeessä olivat pelkkää puhdasta valhetta ja vainoharhaaista vääristelelyä Katti-Matin mustamaalavista kirjoituksista puhumattakaan. Muistio oli täysin yksityinen ja kirjoitettu kirjaajan toimesta osin mustaa huumoria käyttäen. Ne ihmiset, jotka olivat paikalla, ymmärtävät kyllä muistiossa olevan sarkasmin. Muille sitä ei ollut tarkoitettukaan luettavaksi. Tilanne oli mennyt hallituksen taholta siiinä vaiheessa jo niin rumaksi, että se oli meille oppositiossa jo henkisesti hyvin raskasta. Huumorin ja porukkahengen voimalla jaksoimme toimia yhteisen päämäärämme hyväksi, joka oli ainoastaan ja vain hädänalaisten kissojen saattaminen takaisin yhdistyksen toiminnan piiriin ja koko toiminnan elvyttäminen uudelleen aktiiviseksi hallituksen alasajotoimenpiteiden jälkeen.

Itse koontuminen oli aivan laillinen että yksityinen. Se tapahtui siksi, koska hallitus oli ollut jo silloin toimissaan oppositiota kohtaan hyvin agressiivinen ja valheellista tietoa levittelevä. Katsoimme parhaaksi tsempata oppositiossa olevia jäseniä ja toimijoita vuosikouksen kulusta ja tapahtumista, että saisimme tuotua hallituksen toimien epäkohdat esille huolimatta heidän todennäköisestä häirinnästään.

Pelkkää farssiahan tuo vuosikokous oli. Hallituksen kannattajien avoin vihamielisyys oli aika hurjaa. Heidät oli kyllä varsin hyvin manipuloitu ja kiihotettu oppositiota vastaan, ettei mikään mitä meidän toimesta sanottiin, mennyt perille. Olikohan lääkkeet jääneet parilt ottamatta silloin? ;)

Hih, pitäisiköhän tästä koko hommasta tehdä kirja? Juttua riittäisi ainakin satoihin sivuihin. On jännää, ettei viranomaiset ole vielä puuttuneet tämän enempää yhdistyksen tilanteeseen poliisia lukuunottamatta, joka joutui yhdessäkin tapauksessa suojelemaan yhtä KKY:n jäsentä hallituksen ahdisteluilta! Että sellainen hallitus meillä KKY:ssä!