homoille adoptio-oikeus

Eija.P

/ #119 Lapsille rakastavat vanhemmat,sukupuoleen katsomatta.

09.03.2012 23:28

Minä ainakin kannatan adoptio oikeutta homo vanhemmille.Miksi vastustaisin sitä,ei ole mitään järkevää syytä tehdä niin.En itse tunne yhtään samaa sukupuolta olevaa pariskuntaa,olen mielestäni suvaitsevainen,mutta täällä tuntuu monella vallitsevan homo kammoisuus!Jokaisella meillä on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi!Homous ei ole mikään valinta kysymys,tyyliin:olenpas tänään homo,huomenna lesbo ja kolmantena päivänä hetero :)
Suomi vain on todellakin niin pieni maa,että täällä on usealla ihmisellä vaikeata hyväksyä erilaisuus,ollaan ja eletään siinä omassa pienessä maailmassa ja ympärille on rakennettu suojamuuri,ettei vain mikään pääse sen läpi!
Homous ei ole sairaus,vaikka niin yleisesti ajatellaan ja asiasta on esitetty tieteellistä dokumenttia,jossa on todettu,että kun pieni ihminen syntyy tähän maailmaan,niin se homous on jo valmiina siellä aivoissa!!
Joku pelkää että lapsi tulee koulukiusatuksi,tämän asian tähden,voi ollakkin niin,tai sitten ei,kun koulukiusaamista tehdään ihan järjettömien asioiden tähden!!!