Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

JoTaDa

/ #2332 Eduskuntatalon rahanlypsäjät !

05.03.2012 23:46

Olen syntynyt vuonna 1963, En nyt muista koska eduskunta perustettiin ja eduskuntatalo rakennettiin mutta sen tiedän ja olen varma jotta moni muukin ihminen
(Kansalainen) on samaa mieltä kanssani että kaikki asiat alkoi mennä päin p******ä näin Suomeksi sanottuna suoraan ja turhia kainostelematta.

Pitäisi nuo meidän edustajat eli kansanedustajat lähettää korkeasaareen ja ilman palkkaa tietysti koska eiväthän esim apinatkaan mitään palkkaa saa, mutta kaikkihan me tiedämme jotta eläimistä pidetään huoli korkeasaaressa niin täytyyhän eläimistä pitää huoli ja otetaan ne apinat eduskuntaan töihin maksamalla palkka banaaneina, olisi paljon edullisempaa kun yksi banaani nyt montaa senttiä maksa, tällä tavalla säästettäisiin varoja ja samalla olisi mahdollisuus suunnata varoja sinne joille se kuuluu eli kansalle, Vanhuksille,Veteraaneille, lapsiperheille ja vähäosaisille ja työttömille.

Kansanedustajien työssä olosta vielä sen verran haluaisin huomauttaa: He eivät siellä ole kun on kansan asioista kysymys tai ne harvat jotka ovat niin äänestävät "Ei" mutta jos herrojen asioista on kysymys niin sitten kyllä ollaan ahkeria ja ollaan työpaikalla ja äänestetään puolesta "Kyllä", tätä se on ja sitten heille pitäisi maksaa huippupalkkaa kansan kustannuksella yksinkertaisesti ottamalla kansalta pois koska kansa ei ole heille tärkeä paitsi ainoastaan siinä mielessä jotta heiltä saa rahaa.