KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #3520 Re: Adressit

28.02.2012 14:10

#3518: Työnkuva - Adressit

Jos on kyseenalaisia adresseja niin niistä yhtä kohti on VALTAVAN paljon niitä asiattomia kommentteja ja kommentoijia niitten takana, sinä ja kommenttisi on yksi niistä.

Epäilen kyllä vahvasti, että olet jaksanut lukea tämän adressin KOKONAAN ja ajatuksen kanssa selvittääksesi siitä mistä tässä on oikeasti kyse. Täällä on lukuisa määrä aiheeseen liittyviä asiallisia kommentteja mutta olet kahlannut vain etsiäksesi asiattomuuksia ja arvostelun aiheita. Tulit arvostelemaan ja kritisoimaan kommentoijia, kuten nämä muutkin turhakkeet, jotka ovat olleet pilaamassa hyvää asiaa turhaakin turhemmilla kommenteilla niinkuin nyt tämä sinunkin kommenttisi on.  Ja mikähän oli kommenttisi pointti, josta tästäkin puuttui se olennainenaiheeseen liittyen. Kuulut ja olet sitä samaa sakkia joka täällä käy ruotimassa vain ja ainoastaan sivuseikkoja. Et pysty hämäämään, olet tunnistettavissa kirjoituksestasi, vaikka kovasti yrität olla joku muu "kaikkien yläpuolella". Eläinsuojelija et ole, se on selvinnyt ja siksi en ymmärrä miten tämä voi sinua kiinnostaa niin paljon, että toistuvasti käyt täällä esittelemässä "viisauttasi". Et taida saada huomiota mistään muualta, säälittävää.

Esitä kritiikkisi tämän adressit.com sivustojen ylläpidolle "turhista adresseista"