Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Vieras

/ #96 Mahdollisuudet 3

09.11.2010 02:02

osoitteeni sähköpostina on teppokulmala@luukku.com; siihenkin voi kirjoittaa minulle suoraan kokemuksiaan, ehdotuksia jne. - Jos näitä tulee, pidetään yhteyttä, ja voin käyttää niitä - mikäli aivan pian ei mitään myönteistä tapahdu - lehtikirjoituksessa tietenkään kenenkään nimiä tai osoitteita mainitsematta. Ajatukseni on ottaa myös yhteyttä asianajajaan. Toivon vain, ettei siinä yhteydessä joudu aluksi itse maksuihin tms... sellaiseen ei ole varaa, ja silloin on keksittävä toisia väyliä. Olen viestittänyt epäkohtien julkistusaikeistani fiksuhuutoon ja pyytänyt jälleen kerran pikaista tuotepostitusta tai edes selvitystä. Ei ole kuulunut mitään. Lienee paha vastata tilanteessa, jossa tuskin on yhtään kunnon selitystä millä puolustautua! - Nyt kun vihdoin tosissaan havahduin, minulle on jäänyt parisataa huutoakin vielä huutamatta. Ironiaa tai ei, "voitin" niillä tänään 2 kohdetta (minä joka en koskaan voita arpajaisissa!); kysyin fiksuhuudolta välittömästi, mitä tapahtuu, jos maksan. Toimitetaanko tuotteet luvatun 2-4 viikon sisällä vai maksanko itseni 2-4 vuodeksi jonoon, olemattomien tuotteiden ostajana, kuten nähtävästi tähänkin asti. Ei vastausta. - No, vielä muistettakoon myös se puoli, että jos taas jollakin on kaupoistaan positiivisia kokemuksia, olisi totta kai mukava kuulla; tosiaan mukava, saattaisi jopa ainakin luulotella että itse saa joskus jotain maksamaansa takaisin. Onnellisinta totta kai olisi, että tarinoilla on niin onnellinen loppu kuin näissä olosuhteissa voi olla.

Valoisaa marrasyötä t.
edmond