VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Peikko

/ #2289 Susi ei ole millään mittapuulla uhanalainen eläinlaji

19.02.2012 15:14

Ihmisarkuutensa menettänyt suurpeto ei ole enää luonnonvarainen eläin, vaan siitä tulee tuholainen. Sanokoon betonikoloista villeniinistöläisyyksiä huutelevat mitä tahansa. Kun asia ei koske itseä ideologiaa enempää, niin voi loukostaan 5 kerroksesta huudella Virallisia Totuuksia. Toki "aktivisti" tietää minua paremmin, mitä esim. minun takapihallani tapahtuu, onhan hän saanut akateemisen koulutuksen betonilähiössä lötköttämiseen. Teitsit saa vaikka räplätä toisiaan, mutta minä tiedän mitä täällä tapahtuu, toisin kuin te "aktivistit", joka sana teistä laadittujen uutisten perusteella on synonyymi sanalle "rikollinen." Eräässä kommentissa on pyhän vihan vallassa revitelty rikollisuuden suojelulla, salakaatojen pimittämisellä, hyvä-veli järjestelmällä jne. Mitäs tämä "aktivistien" touhuilu sitten oikein on ? Täysin toista kuin suoraselkäisten ja rehellisten sekä viranomaisten toimesta luotettaviksi ja lainkuuliaisiksi todettujen metsästäjien meno. Jos metsästäjät toimisivat kuten nämä "aktivistit", niin he olisivat lätissä alta aikayksikön kovien syytteiden saattelemina. Arvokkaille harrastusvälineille saisivat myös sanoa hyvästit iäksi. "Aktivistithan" vaan saavat laittomuuksillaan lisää arvostusta omiensa keskuudessa, toisin kuin metsästäjäpiireissä käy.

Kuten edelläkin on sanottu, susi kuuluu saloille ja erämaihin, ei pihoihin ja laitumille. Jos se ei pelkää ihmistä, se ei ole susi. Susi ei ole millään tavoin uhanalainen laji, vaikka niin on Brysselissä päätetty, siellähän ei ole susia. Karhutkin ammutaan tavattaessa välittömästi pois, ainakin Saksassa, kuten tässä viime vuonna tapahtui. Susia asustaa Vienan Karjalan saloilla ja Venäjän aroilla niin paljon, että vaikka kaikki Suomessa nähtävät ammuttaisiin pois kuin Saksassa karhut konsanaan, niin viikon päästä niitä olisi jo saman verran tilalla.