KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

tumpunkutoja

/ #3398 Re: Re: Re: Re: Mistä kauhukuvat lähtivätkään

15.02.2012 15:03

#3397: sukankutoja - Re: Re: Re: Mistä kauhukuvat lähtivätkään

Siellä taitaa taas hallituksen puntit vapista vuosikokousta odotellessa! Jaa-a, montakohan ovimiestä tänä vuonna on ja mahtaa siellä on paikalla lakimieskin. On ihan hurjaa, miten hallitus syytää rahaa tällaisiin turhuuksiin! Eniten minua mietityttää taloudenhoitajan hurjan palkan saaminen. Sillä rahalla olisi jo perustettu karanteenipaikka kissoille!

Jos KKY haluaa vielä pelastaa kasvonjansa, sehän voisi perustaa kunnon kissatalon kaikkien Pirkanmaalla eläinsuojelua harjoittavien yhdistyksien yhteiskäyttöön. Sinne kukin taho voisi tuoda karanteenia vaativat kissansa hoitoon kunnes ne ovat valmiita ensikoteihin. Sellaiseen toimintaan voisin minäkin vielä osallistua KKY:n puitteissa. Työvoima voisi koostua taloa käyttävien yhdistysten aktiiveista. Talon toimintaa voisi organisoida siihen "palkattu" työntekijä, joka olis vastuullinen yhdistyksien hallituksista koostuvista luottohenkilöistä muodostuvalle elimelle!