KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

sukankutoja

/ #3397 Re: Re: Re: Mistä kauhukuvat lähtivätkään

15.02.2012 14:45

#3394: ei se uhka aina tule ulkopuolelta - Re: Re: Mistä kauhukuvat lähtivätkään

Minusta pahin uhka KKY:lle on itse hallitus, joka on ajanut käytännön toiminnan aivan alas, lukuunottamatta leikkauskampanjoita. He syytävät rahaa melkein 20 000 euroa vuodessa taloudenhoitajaan ja käyttävät kallista asianajajaa tyhmien virheidensä peittelyyn! He ovat ajaneet aktiivisimmat jäsenensä ja toimijansa ulos yhdistyksestä ja ennen kaikkea jättäneet hädänalaisimmat kissat oman onnensa nojaan kuolemaan talven pakkasiin!

Mikä voisi olla pahempaa KKY:n toiminalle kuin mitä hallitus on kuluneen reilun puolentoista vuoden aikana tehnyt? Hallitus pitäisi saada kiireesti vaihtoon, tosin onko enää ketään, jotka haluaisivat toimia KKY:ssä kaiken näiden heidän tekojensa jälkeen. Tulen itse todennäköisesti eroamaan yhdistyksestä  mutta vasta vuosikokouksen jälkeen, sillä haluan mennä paikalle  kertomaan jäsenen mielipiteeni hallituksen toiminnasta ja nähdä miten he kiemurtelevat  totuuden edessä!